Skocz do zawartości
Łza Włóczynutka

knaus eifelland DMC 1100

Rekomendowane odpowiedzi

Łza Włóczynutka

http://forum.karawaning.pl/topic/24535-s-knaus-eifelland-2006r-dmc-1100/

1. Proszę o opinie o tej przyczepce.
2. czy ktoś zna dane techniczne tej przczepki (szczególnie szerokość, masa własna - niestety ze sprzeającym nie ma puki co kontaktu).

Edytowane przez Lza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Roobertino

miałem możliwość widzieć tą przyczepkę w tym roku, kawał fajnej przyczepy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DOMINO7

Na PW wysłałem Ci nr do właściciela ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darekkwiaty66

Witam,udało sie zobaczyć w/w przyczepkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łza Włóczynutka

Będę jechać w sobotę.

Mam fotki w chmurce: https://drive.google.com/drive/folders/0B9T1uxzbV4cqYUNvNzhqcnFmWVE?usp=sharing

lub link do paczki zip z tymi samymi zdjęciami jeśli ktoś woli takie: https://drive.google.com/file/d/0B9T1uxzbV4cqa2xZS1Vadlh4R28/view?usp=sharing

Czy ktoś widzi coś niepokojącego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacekzoo

Szkoda że nie masz żadnej fotki narożników ani z wewnątrz ani zewnątrz. Na zdjęciu nr 110 jest jakieś pofalowane poszycie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek00

Z prawej strony, od strony drzwi oba okna mają połamane rogi, w dodatku okna są ponitowane. Wygląda jakby cały bok tej przyczepy miał w przeszłości jakąś przygodę. Musisz to dokładnie sprawdzić:

post-19021-0-45331000-1503491133_thumb.jpg

 

Przednie okno ma dodatkowo coś robione na rogach. Jakby coś malowane było, widać to dobrze na tym zdjęciu. Może to wskazywać na pękanie poszycia w narożnikach okna. Do sprawdzenia.

post-19021-0-17597100-1503491136_thumb.jpg

 

 

A tak to przyczepa wygląda całkiem przyzwoicie. Cenowo też całkiem przystępnie.

Edytowane przez jacek00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łza Włóczynutka

Dzięki za uwagi.

Kontaktowałem się ze sprzedającym i jest trochę licho: ta przyczepka ma tylko 100kg ładowności teoretycznej. (w/g dokmumentów MW=1000kg, DMC=1100kg) W praktyce może się okazać że rzeczywista masa własna przyczepki jest dużo wyższa niż w dokumentach. (Podobno to norma - jak myślicie??).

Sprzedający obiecał zważyć przyczepkę, ale niezbyt entuzjastycznie do tego podchodzi - więc na razie czekam na wyniki z wagi, ale coś czuję że nic z tego nie będzie. Bardzo możliwe, że ta przyczepka gotowa do jazdy (butla, trochę wody, pełna lodówka, jakieś garnki, ubrania) waży więcej niż ma DMC,

A ja muszę mieć z 50kg zapasu na rowery.

Edytowane przez Lza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Suzu4x4

Mam katalog i instrukcje do Eifellanda, powiedz mi jak to konkretnie model to Ci sprawdzę MW i DMC ;)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łza Włóczynutka

Knaus Eifelland holiday 395, rocznik 2006.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Suzu4x4

Modelowo jak moja tylko ja mam z 2002r.

Mw 884 kg

Masa gotowa do jazdy 898 kg

 

Dołączona grafika

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witus

Dzięki za uwagi.

 

Kontaktowałem się ze sprzedającym i jest trochę licho: ta przyczepka ma tylko 100kg ładowności teoretycznej. (w/g dokmumentów MW=1000kg, DMC=1100kg) W praktyce może się okazać że rzeczywista masa własna przyczepki jest dużo wyższa niż w dokumentach. (Podobno to norma - jak myślicie??).

 

Sprzedający obiecał zważyć przyczepkę, ale niezbyt entuzjastycznie do tego podchodzi - więc na razie czekam na wyniki z wagi, ale coś czuję że nic z tego nie będzie. Bardzo możliwe, że ta przyczepka gotowa do jazdy (butla, trochę wody, pełna lodówka, jakieś garnki, ubrania) waży więcej niż ma DMC,

 

A ja muszę mieć z 50kg zapasu na rowery.

Realne są te masy. Moja odrobinę starsza też ma DMC 1000 przy masie własnej coś powyżej 800kg.

 

Podczas ostatniego urlopu też "załatwiłem" sobie narożnik okna. Było uchylone, ja schylałem się żeby napełnić zbiornik wodą i przywaliłem czołem. Czoło całe, a aluminiowa listwa trzymająca okno ścięła narożnik (okno przesuwa się w lewo/prawo w niej).

 

Warto ją obejrzeć, na drodze trzyma się fantastycznie pomimo tego, że ciągnę kompaktem.

 

Nie wiem tylko czy uda Ci się wozić w niej rowery. Ja mam na dyszlu bagażnik, ale nie wożę. Sama z siebie nawet pusta jest wyważona tak, że dosyć mocno naciska na hak. Rowery utrudniają wyważenie.

 

Za to w przedniej bakiscie mieszczę dużą butlę, pojemnik na szarą wodę i trzy duże fotele Dukdalfa.

 

Koło poświęciłem na sankach żeby równoważyło mover.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Suzu4x4

moja ma dmc 1050

 

potwierdzam wszystko co kolega Witus pisze :yes:

 

przyczepa prowadzi się jak po sznurku, nigdy nie miałem żadnych zaczątków wężykowania nawet przy wyprzedzaniu tirów , bocznych wiatrach , tunelach itd

 

co do wyważenia to też potwierdzam , o rowerach na dyszlu zapomnij  jak rowery do tej przyczepy to tylko bagażnik na tylną ścianę , ja muszę się ostro starać przy pakowaniu żeby nacisk na hak (bez rowerów) nie przekraczał 90 kg ;)

 

ja z racji tego że nie mam serca wiercić w tylnej ścianie żeby zamontować bagażnik wożę rowery w aucie na bagażniku dachowym :oslabiony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witus

moja ma dmc 1050

 

potwierdzam wszystko co kolega Witus pisze :yes:

 

przyczepa prowadzi się jak po sznurku, nigdy nie miałem żadnych zaczątków wężykowania nawet przy wyprzedzaniu tirów , bocznych wiatrach , tunelach itd

 

co do wyważenia to też potwierdzam , o rowerach na dyszlu zapomnij jak rowery do tej przyczepy to tylko bagażnik na tylną ścianę , ja muszę się ostro starać przy pakowaniu żeby nacisk na hak (bez rowerów) nie przekraczał 90 kg ;)

 

ja z racji tego że nie mam serca wiercić w tylnej ścianie żeby zamontować bagażnik wożę rowery w aucie na bagażniku dachowym :oslabiony:

Mi dach wcale nie przeszkadza, kupiłem bagażniki Thule. Rowery trzymają się fantastycznie, zawsze to odrobinę więcej dociąża samochód, nic nie szumi.

 

W poprzedniej przyczepie, woziłem rowery na tylnej ścianie. Po trzech latach zauważyłem problemy musiałem wzmacniać mocowanie, jeszcze moment i złapałoby wodę. Chwaliłem rozwiązanie na lewo i prawo ale z perspektywy nie chcę rowerów na ścianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
andross

Według mojej skromnej osoby,ta przyczepa była naprawiana. Pod oknami na łączenie blach jest całe pofalowane. Okno jest nitowane pewnie się rozleciało podczas przytarcie boku ,uszkodzenie widać nad drzwiami,z drugiej strony z tyłu na boku bez drzwi też na łączeniu podpuchnięte.

Według mnie szkoda drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×