Skocz do zawartości

Wybór modelu holownika 4x4 do ciężkiej przyczepy


inhalt

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za opinię z doświadczenia. A możesz krótko napisać o co chodzi z tym silnikiem 4.0? Jakaś felerna konstrukcja? Wada fabryczna? Po suchych danych wydaje się pancerny, ale właśnie dlatego pytam o opinię praktyków, bo teoria nie zawsze się sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 707
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

4.0 faktycznie może być troche słaby jednie ~180km ale silnik jest uznawany za najbardziej niezniszczalny i jednej z najtrwalszych silników :)

zniesie wszystko ...

 

@inhalt poczytaj troche na forum jeep.org.pl ... ogólnie 4.7 mocniejszy do tego ten dźwięk ale 4.0 nie da się zajechać ... jeżdżą w autach topionych po dach i dalej jadą ...

Edytowane przez Kamil_K (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinię z doświadczenia. A możesz krótko napisać o co chodzi z tym silnikiem 4.0? Jakaś felerna konstrukcja? Wada fabryczna? Po suchych danych wydaje się pancerny, ale właśnie dlatego pytam o opinię praktyków, bo teoria nie zawsze się sprawdza.

Nie ma istotnej wady. Jest po prostu stary konstrukcyjnie i na dzień dzisiejszy archaiczny- bezsensowny.

4.7 jest równie prosty ale bije wszystkim na głowę tego 4.0. Nie widzę żadnego racjonalnego powodu wybierać 4.0 zakładając że stan obu aut jest identyczny.

4.0 faktycznie może być troche słaby jednie ~180km ale silnik jest uznawany za najbardziej niezniszczalny i jednej z najtrwalszych silników :)

zniesie wszystko ...

 

@inhalt poczytaj troche na forum jeep.org.pl ... ogólnie 4.7 mocniejszy do tego ten dźwięk ale 4.0 nie da się zajechać ... jeżdżą w autach topionych po dach i dalej jadą ...

Nie pisz tak bo ktoś jeszcze w to uwierzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptaszki ćwierkają, że po prostu 4.0 jest za słaby do tej budy. 4.0 miałem w XJcie i tam dawał radę ale to lżejsze i mniejsze auto.

W zmotach trochę lata tego 4.0 i są jak najbardziej topione. Pewnie to kwestia dobrego uszczelnienia odmy, komputera i odpowietrzenia kopułki.

Swojego XJta też topiłem :ee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisz tak bo ktoś jeszcze w to uwierzy.

 

Ja to po prosty systematycznie widzę :)

 

reasumując 4.0 to faktycznie stara a wręcz archaiczna konstrukcja ale jak to część starych rzeczy jest super wytrzymała :)

 

ja też bez problemu wybierał większe i mocniejsze 4,7 ale jeśli stan auta + cena za 4.0 byłaby akceptowalna to nie skreślałbym tej konstrukcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Przeczytałem też link z jeepniętych. Chyba mniej-więcej mam jakieś rozeznanie. Wydaje się, że w zależności od budżetu i konkretnego egzemplarza, który się trafi do przyjęcia by były z Jeepów modele:

WJ 4.7, WK 3.6 i WK 4.7; wszystkie z quadra drive. Dodałem je do listy modeli poszukiwanych. Zobaczymy co życie przyniesie.

 

A teraz to muszę coś wymyślić jak sprzedaż Mercedesa W124, żeby zrobić miejsce na coś 4x4. Ma ktoś pomysł jak sprzedać ładne auto za sensowne pieniądze? Ok, wiem - muszę poradzić z tym sobie sam  :hmm: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.