Skocz do zawartości

Paliwo na trasie PL-CZ-AT-SLO-CRO - podaje aktualne ceny


Rekomendowane odpowiedzi

Tak informacyjnie, granica PL okolo 4,25 PLN, CZ podobnie na granicy, dalej kolo 4,45 PLN, AT przed GRATZ 1,02€ (authobanh 1,35-1,39€), SLO 1,15€, HR 8,33-8,39 HRK.

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, warto czasem zjechać z autostrady, w końcu to wakacje nie wyścig w Austrii najtaniej tankowałem po 1,01e co daje ok 80 zł oszczędności na zbiorniku a stacja kilkaset m od autostrady :yes:

 

wolę te pieniądze zostawić w knajpach :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, warto czasem zjechać z autostrady, w końcu to wakacje nie wyścig w Austrii najtaniej tankowałem po 1,01e co daje ok 80 zł oszczędności na zbiorniku a stacja kilkaset m od autostrady :yes:

 

wolę te pieniądze zostawić w knajpach :]

3 stacje przy samej autostradzie, tylko trzeba zjechać z niej 100m w AT

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

diesel?

Tak jest...

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 stacje przy samej autostradzie, tylko trzeba zjechać z niej 100m w AT

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

Tak jest...

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

Bardzo przydatne info 

 

Mam pytanko - czy zjeżdzając z autostrady i za chwile ponownie na nią wracając nie tracę na opłatach ? 

 

Tzn, ( w hurcie taniej) za cały odcinek zapłacę np. 100 , ale jeśli zjadę i znowu wrócę to zapłacę np. 120 za ten sam odcinek podzielny na dwa etapy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że chodzi Ci o autostradę w CRO ? bo z powyżej wymienionych państw bramki masz tylko w CRO i IT reszta winiety więc możesz zjeżdżać i wjeżdżać do woli ,

 

jak chcesz to tu masz linki do cenników,  kalkulator do ręki, policz interesujące Cię odcinki i podziel się z nami wiedzą :miga:

 

http://hac.hr/en/toll-rates/pricelist

http://www.autostrade.it/autostrade_en-gis/percorso.do

 

ja w Cro tankuje na autostradzie , tam już nie ma takich różnic w cenie pomiędzy stacjami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mafiku, jak włączysz "pełną wersję" odbierz wiadomość ;)

.

.

...

 

ja w Cro tankuje na autostradzie , tam już nie ma takich różnic w cenie pomiędzy stacjami

Ale mają najgorszego Diesla, liczyłem, liczyłem i nie wierzyłem. Blisko 12/100 na Chorwackim, podczas gdy Diesel ze słynnej stacji w A dostarcza energii by zejść poniżej 10/100 i też liczyłem, liczyłem i nie wierzyłem.

Paragony i kilometrówki nie kłamią, mierzone i liczone w obydwie strony.

 

https://www.google.pl/maps/dir/46.72626,15.6463513/46.7196259,15.6551275/@46.7208763,15.6539312,17z

 

post-2083-0-35747200-1500413978_thumb.jpg

 

.

 

.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mafiku, jak włączysz "pełną wersję" odbierz wiadomość ;)

.

.

Ale mają najgorszego Diesla, liczyłem, liczyłem i nie wierzyłem. Blisko 12/100 na Chorwackim, podczas gdy Diesel ze słynnej stacji w A dostarcza energii by zejść poniżej 10/100 i też liczyłem, liczyłem i nie wierzyłem.

Paragony i kilometrówki nie kłamią, mierzone i liczone w obydwie strony.

 

https://www.google.pl/maps/dir/46.72626,15.6463513/46.7196259,15.6551275/@46.7208763,15.6539312,17z

 

{style_image_url}/attachicon.gif IMG_0005.JPG

 

.

 

.

Ja nie zauważyłem żadnych różnic w paliwie, za to dostrzegam i to spore podczas jazdy z wiatrem/wiatr, do tego góry, podjazdy, chorwacka autostradą i spalanie idzie w górę ;)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również zauwarzyłem różnice w spalaniu ale tylko podczas jazdy zestawem.

Solo samym autem jeśli pali mniej to niewiele a po zapięciu przyczepy po tankowaniu w Austrii, Niemczech, Włoszech spalanie spada o prawie 2l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zauważyłem żadnych różnic w paliwie, za to dostrzegam i to spore podczas jazdy z wiatrem/wiatr, do tego góry, podjazdy, chorwacka autostradą i spalanie idzie w górę ;)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Napisałem w obydwie strony. Są podjazdy i są zjazdy.

Od kilku lat te wyniki mi się powtarzają w każdym kamperze, w tym roku skrupulatnie liczyłem z uwzględnieniem wskazań komputera dlatego mam pewność że Austria ma najlepsze paliwo.

W moim modelu nie da się zatankować litr więcej kołysząc auto, jak jest pod korek to ani kropli więcej nie wejdzie więc ta tolerancja jest znikoma.

Ponadto po zatankowaniu i kilku km wskazania zasięgu również na korzyść Austrii, jadąc czy to w jedną czy w drugą stronę.

Cienki z matmy byłem ale liczyć umiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem w obydwie strony. Są podjazdy i są zjazdy.

Od kilku lat te wyniki mi się powtarzają w każdym kamperze, w tym roku skrupulatnie liczyłem z uwzględnieniem wskazań komputera dlatego mam pewność że Austria ma najlepsze paliwo.

W moim modelu nie da się zatankować litr więcej kołysząc auto, jak jest pod korek to ani kropli więcej nie wejdzie więc ta tolerancja jest znikoma.

Ponadto po zatankowaniu i kilku km wskazania zasięgu również na korzyść Austrii, jadąc czy to w jedną czy w drugą stronę.

Cienki z matmy byłem ale liczyć umiem :)

Też męczyłem się z jednym tankowaniem w Chorwacji. Silnik był jakiś dziwny nie mogłem praktycznie korzystać z 5 biegu, brakowało mocy. Kolejne tankowanie do pełna inna stacja i ok objawy ustąpiły. Kilka lat temu wracając z Plejesaca też miałem taki przypadek. Mowa o dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem w obydwie strony. Są podjazdy i są zjazdy.

Od kilku lat te wyniki mi się powtarzają w każdym kamperze, w tym roku skrupulatnie liczyłem z uwzględnieniem wskazań komputera dlatego mam pewność że Austria ma najlepsze paliwo.

W moim modelu nie da się zatankować litr więcej kołysząc auto, jak jest pod korek to ani kropli więcej nie wejdzie więc ta tolerancja jest znikoma.

Ponadto po zatankowaniu i kilku km wskazania zasięgu również na korzyść Austrii, jadąc czy to w jedną czy w drugą stronę.

Cienki z matmy byłem ale liczyć umiem :)

 nie twierdzę że tak nie jest, jedynie twierdzę że podczas swoich 8 wyjazdów do CRO nie zauważyłem nigdy  różnic pomiędzy paliwem tankowanym w CRO  a innych krajach

 

nie wykonuje jakiś dokładnych pomiarów poprostu co tankowanie kasuję licznik KM i średnie spalanie i tyle , na jednym z tankowań w CRO osiągnąłem wynik (auto z budą  i rowerami na dachu) wg wskazań kompa 9,5/100 więc narzekać nie mogę.

tylko że ja nie sprawdzam co do kropelki , w trakcie wyjazdów są ciekawsze rzeczy niż  nerwowe zerkanie na komputer i wykonywanie obliczeń :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.