Skocz do zawartości

Bart ABI

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

przywieźliśmy z Anglii ABI Sprinter 400 D.

 

Mała lekka angielka.

 

Podczas przeglądu rejestracyjnego okazało się że hamulec najazdowy jest niesprawny.

 

Nie cofa się, jest zapieczony.

 

Wg diagnosty same szczeki bębny są ok problem z zapieczoną suwnicą.

 

Pojechałem do serwisu przyczep ale tu chyba miałem pecha.

 

Pan niestety nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną, umówił się ze mną na telefon następnego dnia(zapyta szefa ile by to miało kosztować.)

 

Wycena 250 za regeneracje pod warunkiem ze amortyzator nie będzie miał luzów.

 

Pytanie czy jest sens to naprawiać czy muszę wymienić cały mechanizm.

 

No i najważniejsze. Proszę  polećcie jakiś sprawdzony serwis we Wrocławiu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popytaj na Karkonoskiej

across.pl

 

Nic tam nie naprawiałem, tylko kupowałem części, wiec nie mogę wydać opinii o naprawach.

Ale rozmawiałem kiedyś z właścicielem właśnie o działaniu hamulców i mówił iż je też serwisuje.

Edytowane przez maju (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko do acrossu dobić sie to tragedia. Dziewczyna co siedzi w biurze zieloniutka jak trawa jeżeli chodzi o serwis, odsyła do szefa którego w firmie nie ma, dodzwonić sie nie idzie, najpierw zajęte a zaraz nie odbiera, jak odbierze to że zaraz oddzwoni, nie oddzwania. Już jakieś dwa miesiące co jestem we wrocławiu próbuje się ustawić bo w towarówce mam oś do zrobienia, i jakoś się nie udaje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszłym tygodniu naprawiałem przyczepę podłodziową właśnie Acrossie i mogę polecić

 

w zasadzie to spory remont :

wymiana obu bębnów wraz z łożyskami

wymiana amortyzatora urządzenia najazdowego

wymiana linek hamulcowych

wymiana uchwytów linek

wymiana szczęk

wymiana koła podporowego wraz z mechanizmem

wymiana rolki prowadzącej

wymiana lampy

wymiana wtyczki

 

nowe opony z indeksem C + nowe koło zapasowe z felgą

+ przegląd i sprawdzenie konserwacja reszty

 

 

z kontaktem nie było problemu, fakt szef nie zawsze jest na miejscu ale wszystko można ustalić telefonicznie i nie było problemu żeby nie odbierał ,  czas robocizny się wydłużył jakieś części nie dojechały na czas, termin odbioru się przesunął  ale summa summarum przyczepa została skończona na godzinę przed wyjazdem :]

 

jeśli chodzi o robociznę to jestem zadowolony (zostały uzupełnienie wszystkie brakujące śrubki, spinki, mocowania ITD) ogólnie przyczepa zrobiona na "igłę" przed wyjazdem nad morze a jak wiadomo

podłodziówka lekko nie ma (szczególnie podczas kontaktu ze słoną wodą)

 

z tego co mi mówili to na dniach mają się przenosić w okolice ul. Lotniczej więc przed przyjazdem dzwonić , pytać ;)

 

W Kenie serwisuję kempingową i też nie mam zastrzeżeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Czy są jeszcze we Wrocławiu lub okolicach powiedzmy +50km jakieś polecane serwisy gdzie można zrobić przegląd/regulację hamulców/najazdu?

 

Dzwoniłem do

- Keny to terminy na kwiecień (bo teraz jakies grube roboty idą), cena 250zł podstawowy przegląd/regulacja/smarowanie.

- Nachtmann terminy dość szybko, cena przeglądu 200zł (w sumie nie zrozumiałem czy regulacja/smarowanie w cenie, czy tylko "popatrzenie"), ale wszyscy odstraszają że tu drogo.

- Across, pani odesłała do szefa i dopiero w za miesiąc powiedziała.

 

Jakieś inne opcje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam chyba ze sprzedaży części zamiennych i wypożyczania przyczep towarowych żyją, a nie z serwisu, tak zrozumiałem.

Across sobie odpuść, kiedyś robili  /nam wymieniali tam oś / W zeszłym roku zajechaliśmy tam i odradzam.

Sprawdź tu.  http://www.kamp-ads.pl/

 

 Dzwoniłam niedawno i facet wydawał się w porządku. Zaznaczam, że jeszcze nic tam nie robiliśmy 

jesteśmy umówieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy są jeszcze we Wrocławiu lub okolicach powiedzmy +50km jakieś polecane serwisy gdzie można zrobić przegląd/regulację hamulców/najazdu?

 

Dzwoniłem do

- Keny to terminy na kwiecień (bo teraz jakies grube roboty idą), cena 250zł podstawowy przegląd/regulacja/smarowanie.

- Nachtmann terminy dość szybko, cena przeglądu 200zł (w sumie nie zrozumiałem czy regulacja/smarowanie w cenie, czy tylko "popatrzenie"), ale wszyscy odstraszają że tu drogo.

- Across, pani odesłała do szefa i dopiero w za miesiąc powiedziała.

 

Jakieś inne opcje?

 

Możesz jeszcze zapytać w PROCAMPIE we Wrocławiu na Krotoszyńskiej, osobiście nic tam nie robiłem ale kolega robił i nie miał zastrzeżeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Procampie za bardzo też nie chcą zrobić, teraz są obładowani, a jak pytam o przyszłość "to oni raczej skupiają się na przyczepach Knausa i żebym sobie poszukał serwisu Hymera", jakby to Knaus miał jakąś specjalną technologię w hamulcach...

 

W http://www.kamp-ads.pl/ niby nie ma problemu, ale dopiero na wiosnę.

 

Nie mam jakiegoś parcia aby to robić "na już" ale myślałem że w zimie z racji małego ruchu i nie-sezonu, łatwo i szybko taki temat serwisu/regulacji można załatwić, a tu się okazuje, że jednak nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.