Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Zasilanie napędu.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciek 1970

Maciek 1970

Sympatyk karawaningu

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 90 postów
  • SkądZbrosławice
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:DETHLEFFS 430 DB
  • Holownik:peugeot 3008 , 156 KM

Napisano 04 lipiec 2017 - 18:19

Witam nie jestem elektrykiem ale udało mi się w zeszłym roku uporać z założeniem napędu do przyczepy z aku gel 90ah. Wszystko ładnie działało ładowałem specjalną ładowarką do takich aku. Ale chyba mi padł bo daję się go naładować do 25% choć , ładowałem go po jeździe przyczepą góra 15 m. Ale pytanie mam inne czy jest możliwość aby podpinając przyczepę pod 230 v na kampingu przetworzyć na 12 v które napędzi przyczepę. Czyli korzystając z zasilania 230v ze "słupka" ustawić przyczepę na parceli bez akumulatora.

#2 Roobertino

Roobertino

Weteran karawaningu

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 851 postów
  • SkądWarszawa
  • Model:LMC 475 RD
  • Holownik:4X4

Napisano 04 lipiec 2017 - 18:49

u mnie jak podpięta przyczepa jest do 230 to mover nie zadziała

#3 Suzu4x4

Suzu4x4

Karawaning user

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 516 postów
  • Telefon:w razie potrzeby podam na PW
  • SkądWrocław
  • Model:Knaus Sport 500 QDK
  • Holownik:Honda CRV

Napisano 04 lipiec 2017 - 19:02

Teoretycznie jest taka możliwość, jednak praktycznie jest to nie wykonalne. patrząc na dane techniczne np. Enduro max pobór prądu 120a przy 12v więc praktyczne żaden zasilacz dostępny w sprzedaży nie wyrobi nie wspominając o zabezpieczeniu "słupka" Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Suzu4x4 edytował ten post 04 lipiec 2017 - 19:03

#4 witus

witus

Ekspert karawaningu

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3915 postów