Skocz do zawartości

Jaką przyczepę kupic


Janusz36

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem zielony w temacie przyczep kampingowych .Z moją małzonką chcemu kupic przyczepe dla nas i 3ki chłopaków 10,13,13 lat budżet około 20tys plus minus pare tys.Samochód posiadam kombi audi a6c6 3l.disel qwatro.Bardzo prosze os sugestie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janusz36, na takie pytanie jak zadałeś tylko takie odpowiedzi jak wyżej możesz dostać, nikt Ci sensownie nie odpowie. Poczytaj forum, pooglądaj ogłoszenia, załącz linki tych, które Ci się podobają.

Edytowane przez Igor (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla 5 - ciu osób .... to dla wygody powinieneś szukać z trzema miejscami (czyt. punktami) do spania - po dwóch końcach spania (na początku i na końcu przyczepy) + pojedyncze na środku ...... w Twoim przypadku najlepszym wyborem będzie piętrówka (pietrówki mają wzięcie ... nie ma ich zatem za dużo na rynku ... więc jest to trochę utrudnione zadanie) .... poszukaj w takim układzie i daj linki ..... wtedy więcej koledzy Ci się wypowiedzą.

 

TOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://campingmruk.pl/przyczepa-kempingowa-delta-liner-490-tk/

 

Ja mam taką i sobie chwalę, tyle, że u mnie DMC 1200  :-)

 

Tyle, że to stara konstrukcja.

Edytowane przez patriks (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją, identyczną Deltę też u nich kupowałem, ceny mają trochę wysokie.

 

Ale przyczepy są wysprzątane, przygotowane do sprzedaży, co mogą naprawić we własnym zakresie to naprawią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łóżko piętrowe może być również ulokowane na boku przyczepy ... też fajna sprawa ..... trzeba pamiętać tylko o specyfikacji tych łóżek ..... odpowiednia długość i nośność .... żeby zaraz nie trzeba by było szukać nowej przyczepy, ze względu na to, że dzieci zrobiły się dłuższe i się nie mieszczą.

 

TOM