Skocz do zawartości

woda i do wody elektryka proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono,

 

Jestem nowicjuszem w karawaningu. Zakupiłem przyczepę Avondale 450 sport z 1998 roku. Robię przy niej wszystko sam. Dzięki forum ogarnąłem kilka tematów w mojej przyczepie dziękuję. Po ogarnięciu osi, hamulców, elektryki i gazu pozostała woda z którą zwracam się do Was.

 

W mojej przyczepie jest łazienka z kibelkiem ale nie ma zbiornika na wodę, natomiast jest podłączenie pod wodę miejską

 

Moje pytania są następujące:

 

1. Elektryka:  w mojej przyczepie jest następująca:

 

Kabel zasilający idzie do toalety Thetford  stamtąd idzie do kranów w łazience i kuchni

Moje pytanie brzmi:

Dlaczego idzie tak elektryka? Czy to jest prawidłowe?

Jak działa toaleta w kempingu?

Czy w kranach są elektryczne zawory uruchamiające dopływ wody?

Jak będę chciał zastosować pompę wody to mam ją podłączyć pod elektryczną instalację z kranów?

 

2. Jak podłączyć pompę wody żeby działała w momencie otwarcia kranów?

 

3. Jak doprowadzić wodę ze zbiornika do łazienki i kuchni? Przez jakiś trójnik?

 

przepraszam za  takie pytania ale  chciałbym zrobić wodę prawidłowo w mojej przyczepie a na tym się nie znam :(

 

Bardzo proszę o wsparcie

 

Pozdrawiam Serdecznie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, pocztaj, było juz o wodzie w angielkach.

Nie podlinkuję z telefonu ale z grubsza:

- angielki mają zewnętrzny zbiornik wody wraz z zewnętrzną pompką (masz takie wyjscie w cianie na wtyczkę i wężyk. Prawdopodobnie przednia prawa strona.

 

Instalacja juz jest, wystarczy przyłącze z pompką i bańka z wodą.

 

Tak, w kranach jest mikrostyk i jego "otwarcie" powoduje zamknięcie obwodu pompki przez ten styk i pompka zaczyna pracę.

 

 

Tu masz link do zdjęcia zewnętrznego przyłącza pompki a jest to od nas z forum. Resztę już pewnie wyszukasz:

 

http://forum.karawaning.pl/uploads/monthly_04_2013/post-13875-1367003258,28.jpg