Skocz do zawartości

Trumatic SL 3002


Jaskool

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak działa ogrzewanie  truma.

Temat wygląda tak, że piecyk uruchamia się bez problemu, odpala szybko, grzeje mocno ale po ustawieniu pokrętła w pozycji "zero", cały czas pali się świeczka. Główny palnik wygasa, zostaje tylko paląca się świeczka. Da się  ją tylko zgasić odcinając dopływ gazu, i nie wiem czy to jest normalne.... Na mój rozum(jestem jednak zielony w tym temacie) świeczka powinna zgasnąć po przekręceniu na zero. 

Proszę niech mi ktoś powie czy tak ma być czy nie, a jeśli nie to co może być nie tak.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Jeśli temat w złym dziale, to sorry i proszę o przerzucenie do odpowiedniego.

 Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak działa ogrzewanie  truma.

Temat wygląda tak, że piecyk uruchamia się bez problemu, odpala szybko, grzeje mocno ale po ustawieniu pokrętła w pozycji "zero", cały czas pali się świeczka. Główny palnik wygasa, zostaje tylko paląca się świeczka. Da się  ją tylko zgasić odcinając dopływ gazu, i nie wiem czy to jest normalne.... Na mój rozum(jestem jednak zielony w tym temacie) świeczka powinna zgasnąć po przekręceniu na zero. 

Proszę niech mi ktoś powie czy tak ma być czy nie, a jeśli nie to co może być nie tak.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Jeśli temat w złym dziale, to sorry i proszę o przerzucenie do odpowiedniego.

 Rafał

Powinna zgasnąć na "0"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podepne sie lekko. Czy ktos sie orientuje jak zdjac obudowe w modelu 3002?Z pieca po nagrzaniu wydobywa sie nieprzyjemny zapach, nie wiem czy nie opala sie zebrany kurz wewnatrz-poprzedni wlasciciel uzywal grsejnika olejowego. Jednabstrona schodzi mi z uchwytow ale jak wycEpic druciki iskrownika i pokretla regulacji aby nic nie urwać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach