Skocz do zawartości

problem z piecykiem gazowym


krzymilb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono. Jestem nowicjuszem ponieważ dopiero niedawno kupiłem swoją pierwszą przyczepkę. Mam problem z ogrzewaniem gazowym. Piecyk trumatic SB1800 odpala od kopa. Grzeje pięknie ale po parunastu minutach się wyłącza. (włącznie ze świeczką) Czy ktoś może podpowiedzieć co może być przyczyną? W tę majówkę chciałbym wyjechać z rodzinką nad jezioro ale obawiam się chłodnych nocy bez ogrzewania. Pozdrawiam. Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź termoparę, ona odcina cały gaz

 

Wysłane z telefonu

Dzięki za podpowiedź. Mam jeszcze pytanie: czy ta termopara gdy odcina gaz to towarzyszy temu dźwięk jakby termostatu? Bo zauważyłem, że w moim piecyku po zgaśnięciu płomienia po chwili dopiero słychać takie strzyknięcie. Może być tak, że najpierw płomień gaśnie z jakiegoś powodu a potem ten metaliczny dźwięk i dopiero odcina gaz? A jeśli tak to co może być przyczyną tego gaśnięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź. Mam jeszcze pytanie: czy ta termopara gdy odcina gaz to towarzyszy temu dźwięk jakby termostatu? Bo zauważyłem, że w moim piecyku po zgaśnięciu płomienia po chwili dopiero słychać takie strzyknięcie. Może być tak, że najpierw płomień gaśnie z jakiegoś powodu a potem ten metaliczny dźwięk i dopiero odcina gaz? A jeśli tak to co może być przyczyną tego gaśnięcia?