Skocz do zawartości

czy błotnik powinien zakrywać część felgi


cityflipper

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni mam pytanie,

chodzi o buerstner city 1988. Czy to normalne, że błotniki zachodzą około 1-2 cm na felgi? Czy to nie jest aby jakiś problem w zawieszeniu lub osi?

Pytam w czyimś imieniu, nie mam zdjecia żeby pokazać.

Dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Domyślam się o czym mówisz. Miałem Buerstnera Club z 89. Tez tak bylo. Na wielu zdjęciach tych cepek tak widać. Według mnie one są tak osadzone bo mają głębokie nadkola.

Dodadatkowo te cepki nie mają amorków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się o czym mówisz. Miałem Buerstnera Club z 89. Tez tak bylo. Na wielu zdjęciach tych cepek tak widać. Według mnie one są tak osadzone bo mają głębokie nadkola.

Dodadatkowo te cepki nie mają amorków

Ok, czyli można przyjąć, że "tak ma być". ale powiedz proszę kolego strus251 jak wygląda akcja zmiany koła w takim załadowanym modelu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podpoqiem. Nie musiałem zmieniać ;).

 

Nie mniej zakładam że buda idzie normalnie do góry i koło się zmieni.

 

P.S.

Dobrze jednak jak by jakaś fota była. Czasem może się okazać że ten przypadek to już nie norma a oś do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydaje że producent raczej nie przewidział chowania opony w nadkole i być może oś nadaje się już do regeneracji.

 

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest foto tego koła, felga częściowo zakryta. I drugi obrazek: felga widoczna w całości. Zakładam, że koła mają ten sam wymiar.

 

post-11153-0-60712300-1491747193_thumb.jpg

post-11153-0-39661200-1491747619_thumb.jpg

Edytowane przez cityflipper (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Mało wiem a chcę wiedzieć więcej, dlatego zapytam na podstawie powyższego przykładu: gdy już się ciągnie taką przyczepę jak na zdjęciu po lewej, to czym to może grozić? Czy to już jest na tyle nisko, że na wertepach opony będą trzeć o nadkola? Czy to może klapnać jeszcze niżej? Dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, to podobnie dzieje się w starszej hobby przy połamanych prętach, ale tam są jeszcze amortyzatory.

No a w tych burstnerach... czy istnieje tu możliwość dodania amortyzatorów żeby chronić oś lub podnieść zawieszenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po pierwsze, po drugie amory nie podniosą budy do góry.

 

 

Nie zawsze się da. U mnie było ucho na wachaczu i fabryczne dziury w ramie do założenia amorka.

Jak ustalałem dla czego ich brak to odpowiedź Buerstnera byla taka, że w tych latach do 1000kg DMC nie było amorków.

Można było je zamówić jako opcja więc wszystko było gotowe ale ich nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.