Skocz do zawartości

cena włochy


zibiwrc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z góry mówię że jestem początkujący i zwracam się z wielką prośbą więc: przeszukując strony internetowe różnych włoskich campingów nigdzie nie znalazłem zadowalającego mnie opisu chodzi mi o to jakie są ceny parcel pod wóz campingowy w tym właśnie kraju wybieramy się 13 lipca tego roku jedziemy w 6 osób 4 dorosłych i dwoje dzieci ale nie wiem jak mamy się nastawić "chodzi o koszty oczywiście żeby był dostęp do prądu i wody bo bez tego się nie da, może ktoś był i wie plus minus jakie są tam ceny "rejony poludniowej wenecji z góry dziękuje za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Plus minus 20-30 euronow za plac+woda+prad, no i do tego 8-15 euronow od osoby .... w zaleznosci od kampingu, standardu, miejsca itp

Np Marina di Venezia 21 euronow plac i chyba 8.50 od osoby.

 

My jedziemy do Cavallino ale we wrzesniu ... kiedy to Italia jest bardziej przyjazna cenowo :krzykacz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jule chyba trochę przestraszyłaś kolegę.My byliśmy parę lat temu Jesolo i do tej pory co roku przysyłają nam życzenia bożonarodzeniowe wraz z cennikiem.

Nie jest tam tak drogo jak piszesz.

http://www.parcocapraro.it/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troche przestraszylam, ale strasznie sie nie pomylilam w sezonie dorosla osoba 7.30 plus przyczepa 7.50 plus auto 4.50 plus prad 2.50 :krzykacz:

Poprostu patrzylam na kampingi polecane na innych forumach :policja:

 

 

hi ale ten camping nie ma plazy ,lezy w znacznej odleglosci od morza

 

pozdrowienia z Jesolo Lido

 

turystow jak na ten czas malo bardzo ciepla woda

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach