Skocz do zawartości

Nowa czy używana przyczepa


misti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem tu nowa (wiem, nie lubicie tych noobowatych pytań :P ), a na domiar złego jestem babą, więc nie jestem za pan brat z techniką, ale liczę, że Wasze odpowiedzi pokażę mężowi, a on mi to przetłumaczy na mój język. Kampera wypożyczyliśmy kiedyś na 3 dni, lało non stop, więc każdy wieczór spędziliśmy w środku, a kamper rozpadał się podczas jazdy :P Musiałam trzymać szybę boczną podczas jazdy, hehe. Tym razem myślimy o przyczepie.

Poczytałam trochę forum i wnioskuję, że bardzo ciężko znaleźć dobrą, używaną przyczepę. Przeważnie sprzedają się zanim ukaże się ogłoszenie. Rozumiem, że nowe przyczepy są mało popularne z powodu bardzo wysokiej ceny. Ale jakoś korzystanie z używanej przyczepy lekko mnie odstrasza.... może niesłusznie...

 

A jeśli zdecydowalibyśmy się na zakup nowej, to na co zwracać uwagę? Wyposażenie standardowe, sprzedawca (jakieś sprawdzone firmy lub firmy których unikać), serwis, części zamienne, gwarancja, dodatkowe wyposażenie, marka, wielkość zbiornika na wodę), wyposażenie kuchni (duża lodówka, piekarnik, zamrażalnik).

Podróżujemy raczej we dwoje. Udźwig i uprawnienia to akurat nie problem. Jest kim i czym ciągnąć :) Początkowo postoje chcielibyśmy robić tylko na campingach, a potem także na dzikusa. Mamy skuterka, którego chcielibyśmy targać z sobą. Marzy mi się Hymer Nova 620 GL... czy nie za wysoko mierzę? https://www.caraworld.de/images/jit/4805684/3/960/hymer-eriba-nova-gl-620-mod-16-auflastung-2-300-kg-1.jpg

 

A może napiszecie : zwariowałaś, nigdy nie kupuj nowej przyczepy, bo to kosmiczna strata kasy.

 

Nie mamy jeszcze przeznaczonego funduszu, ale muszę mieć cel, żeby wiedzieć jak bardzo zacząć oszczędzać lub jak dużego kredytu szukać. Jeśli komuś się nudzi i zechciałby podzielić się swoimi KONSTRUKTYWNYMI uwagami, to będę bardzo wdzięczna.

Dodam, że szukałam jakiegoś tematu pt nowa czy używana, ale nic takiego nie znalazłam.