Skocz do zawartości

DMC przyczepy - rozważania przed rejestracją


mprzygoda

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu dzisiejszym udało się zarejestrować przyczepę z DMC: 1400kg wbitym do dowodu.

Dzięki wszystkim za opinie i podpowiedzi, były naprawde cenne, w szczególności BartoszK napisał konkret :)

Tym co twierdzili, że z DMC nie da się nic zrobić oraz tym co "żyją chyba w innym kraju" odpowiadam, że szanuje Wasze zdanie, ale raczej nie mieliście racji.

 

zrobiłeś już i w zasadzie koniec tematu.

Pamiętaj tylko o jednym - nie życzę oczywiście a i prawdopodobieństwo na szczęście nie duże - jak zważą Cię głównie Austriacy to zapłacisz za nadwagę jeśli będzie  przyczepie więcej niż 1400 i każą Ci to wypakować i zapłacisz za przechowanie lub zapakować do auta ale... UWAGA w sposób bezpieczny czyli do zamkniętego bagażnika a nie na kolana

W dniu dzisiejszym udało się zarejestrować przyczepę z DMC: 1400kg wbitym do dowodu.

Dzięki wszystkim za opinie i podpowiedzi, były naprawde cenne, w szczególności BartoszK napisał konkret :)

Tym co twierdzili, że z DMC nie da się nic zrobić oraz tym co "żyją chyba w innym kraju" odpowiadam, że szanuje Wasze zdanie, ale raczej nie mieliście racji.

 

OK, już pozamiatane i koniec wątku ale pamiętaj o jednym - w razie kontroli i ważenia _ głównie Austriacy - nie życzę - zapłacisz za nadwagę powyżej 1400 i każą Ci to wypakować i zapłacisz za przechowanie chyba że zapakujesz do auta ale w sposób bezpieczny tj do zamkniętego bagażnika a nie na kolana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym udało się zarejestrować przyczepę z DMC: 1400kg wbitym do dowodu.

Dzięki wszystkim za opinie i podpowiedzi, były naprawde cenne, w szczególności BartoszK napisał konkret :)

Tym co twierdzili, że z DMC nie da się nic zrobić oraz tym co "żyją chyba w innym kraju" odpowiadam, że szanuje Wasze zdanie, ale raczej nie mieliście racji.

No ale tyle miała po badaniu? - na badaniu technicznym na stacji okręgowej wpisane DMC:1400kg to gdzie tu zmiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale tyle miała po badaniu? - na badaniu technicznym na stacji okręgowej wpisane DMC:1400kg to gdzie tu zmiana?

w duńskim dowodzie byly wpisane 2 masy: 1500kg i masa techniczna 1600kg

czlowieka, ktory robil badanie poprosilem, aby nie patrzyl na te parametry a przepisal to co jest na tabliczce znamionowej, czyli 1400kg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w duńskim dowodzie byly wpisane 2 masy: 1500kg i masa techniczna 1600kg

czlowieka, ktory robil badanie poprosilem, aby nie patrzyl na te parametry a przepisal to co jest na tabliczce znamionowej, czyli 1400kg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A jaką masz mw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej na przeglądzie wpisali masę własną 1206 a DMC 1600. Muszę koniecznie podjechać na wagę. Osobiście szukałem przyczepy z jak największym DMC. Miałem do wyboru 1255 kg DMC w jednym aucie a w drugim tylko 750. Więc wolałem nie stresować się przeładowaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś LMC 520 . rzeczywiście DMC była możliwa w 3-ch "rozmiarach".

1400 , 1500 oraz 1600.

1400 jest dobre do jazdy na "pusto" bo na tym kończą się możliwości tego modelu.

W zasadzie prawie zawsze największa możliwa DMC ociera się o nasze realne wagi...a i tego nieraz za mało.

Tak czy tak polecam ważenie przed wyjazdem...szczególnie na południe jełuropy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, no to teraz porady ida jednak w przeciwna strone niz wczesniej, DMC 1600 bylo by za duze, bo holownik nie spelnia kryteriow przy tym typie hamulca, ale 1500kg moglem wziac spokojnie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda sroka swój ogon. Tu większość kolegów ma niestety dość małe holowniki więc DMC  1600 trochę ich zniechęca.

Do tego słowo Viatoll powoduje ataki paniki z różnych powodów  :blagac: . No i jeszcze kategoria PJ.

Ja na to patrzę bezstronnie . Po prostu ty musisz wiedzieć gdzie i czym będziesz jeździł bo jeśli nie - to albo koszty wakacji rosną albo kierunki wakacji się wykluczają.

Zasadnicze pytanie - zważyłeś ją w realu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zważyłem jeszcze, czym, kto i jak opisałem dokładnie na samym poczatku tego tematu...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Czym ?

 

Waga węglowa , waga w wielu firmach. W Twoim regionie nie powinno być z tym problemów. 

Musisz mieć świadomość na czym stoisz/jedziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.