Skocz do zawartości

Volvo S60 czy Nissan Xtrail


Adam J

Rekomendowane odpowiedzi

Które z tych aut bedzie lepszym holownikiem do 5m budki ?

http://www.motofakty.pl/samochody/dane-techniczne/volvo/s60/ii-2010-teraz-sedan/d3-diesel-4d-163km-skrzynia-manualna/


http://www.motofakty.pl/samochody/dane-techniczne/nissan/x-trail/ii-2007-2013-suv/2-0-benzyna-5d-141km-skrzynia-manualna/

PS silniki poprawne są NIE pod zdjęciem a niżej jako DANE TECHNICZNE :)

Edytowane przez szary11
usunięcie info o golfie (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn?

Volvo to wygodne auto i nowoczesna konstrukcja tej S60 a ten Nissan to taczkowoz z konstrukcja sprzed 15 lat...

 

Volvo ma 2x tyle Nm i to diesel... i masa DMC X'a 2gen nie jest 2050 - tyle bylo w 1gen.

Edytowane przez BartoszK (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam J: masz do wyboru samochód albo traktor (mimo że samochód jest w dieslu a traktor w benzynie). 

Nie da się porównać jazdy przestarzałym suvem (zwanym wówczas terenówką) do jazdy nowoczesnym autem osobowym. 

Dwa inne światy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan to taczkowoz z konstrukcja sprzed 15 lat...

Silnik 1997 cm3 to konstrukcja sprzed 25 lat, a nie 15.

Szkoda, że nie pokusili się na wersję turbo do tego benzynowego silnika w Nissanie. Wówczas nie było by już tak oczywiste co lepiej kupić do holowania przyczepy. Ale tak jak jest to Volvo holuje aż miło, a Nissan łapie zadyszkę dość szybko. Jedynie napęd 4x4 na mokrej trawie przemawia za Nissanem (wyjazd z kempingu po deszczu), a pozostałe parametry to już Volvo górą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek ( a w zasadzie wydzielony -trochę bez sensu- przez admina post) powstał aby ukazać drobne niejednoznaczności w rozważaniach, że większy może więcej. Całość dot. tematu o Golfie jako holowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5m budka może mieć różne dmc. Podając przykład mojej hobbitki 1500 dmc to nie widzę holowania jej x-trailem. Przynajmniej nie tym benzynowym, nie mówiąc że budka jest na granicy możliwości holownika-1541

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś o tym pisałem ,że papier to jedno a życie to drugie.

3/4 tego co w papierach "na haku" to z reguły koniec w miarę logicznych możliwości holownika względem przyczepy kampingowej.

Powyżej tych wartości  kończy się przyjemność z jazdy a zaczyna się loteria i emocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.