Skocz do zawartości

rezonans w czsie jazdy


zenon1232

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

dziwna sprawa ale faktycznie jest jak napisalem poprzednio.Zabawne jest jeszcze jedno ze w escorcie td-ku mam dopuszczalna mase 900kg.A w tym transicie jak wol 580kg

nie mniej jednak wnioskuje ze 80km wystarczy dla takiej przyczepy.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mniej jednak wnioskuje ze 80km wystarczy dla takiej przyczepy.

 

Należy zauważyć ze każdy bus ma inne przełożenie niż autko osobowe, jego prędkość maksymalna nie jest zbyt wysoka, za to jest mocniejszy i łatwiej mu się rozpędzić. Poza tym, za busem przyczepka jedzie bardziej schowana i jest mniejszy opór powietrza, więc nie powinno być żle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego uciag --liczy sie DMC przyczepy i w dowodzie auta musi byc jaką max przyczepe mozna ciagnąć. U mnie jest 1100 kg. Uwazam ze tranzit i taki silnik mimo ze 80KM bo to starszy da sobie radę spoko do 1000 kg. choc z ograniczeniami

Moje zdanie jest takie ze stare silniki maja lepszy moment obrotowy a co za tym idzie bardziej uciagowe.

Mam łódkę i nikt nie stosuje silników diezla nowoczesnych na wodzie bo nie daja rady mimo iz moce sa spore. Ograniczenia mozesz miec np: w górach gdzie wieksza moc bardzej potrzebna. Ja mam 90KM i ciagam czasem łódki do 1,5 t. bez problemów ale z ograniczeniami. Pozatym sprawdz na drodze próbnie bo moze masz dobre przełożenia. A i tak pewnie na 4 bedziesz jezdził bo nadbieg i tak nie wyrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI JAREKKOW I CALEJ RESZCIE ZA PORUSZENIE BO Z WASZEJ NIEWIARY JA WYCIAGNALEM WNIOSEK. OTOZ BLAD JEST W DOWODZIE REJESTRACYJNYM A TO DLACZEGO.

MIESZKAM W AUSTRII WIEC OBOWIAZUJA MNIE TAKIE DOKUMENTY JAK DOW.REJ I TYPENSCHEIN. W DOWODZIE JAK JUZ WSPOMNIALEM MAM WPISANE 580KG MAX UCAGU Z HAMULCEM I BEZ.DZIWNE ALE PO WNIKLIWEJ ANALIZIE TYPENSCHEIN ZNALAZLEM ZE W/W DANE DOTYCZA INNEGO TYPU TRANSITA (I TYLKO W TYM PRZYPADKU)A CO ZA TYM IDZIE PO SPRAWDZENIU DANYCH MOJEGO TYPU TRANSITA :ok: WYNIKA ZE BEZ HAMULCOWA P[RZYCZEPE MOGE DOPIAC DO 750KG.A HAMULCOWA DO 1300KG.AAAAAAAAA TO ZMIENIA DIAMETRALNIE POSTAC RZECZY BO WCZORAJ TO ZBLADLEM.

CZYLI KOMUS SIE COS OMSKNELO,

MIMO WSZYSTKO WYDAJA MI SIE DZIWNE TE PARAMETRY PRZEDSTAWIONE W DOK.TYPENSCHEIN GDYZ PARAMETRY SILNIKA W WYMIENIONYCH MODELACH NIE ULEGAJA ZMIANIE TZN 59KW 2,5 NATOMIAST OGRANICZENIA UDZWIGU SKACZA OD 450 DO 1300KG???

POZDROWIENIA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI JAREKKOW I CALEJ RESZCIE ZA PORUSZENIE BO Z WASZEJ NIEWIARY JA WYCIAGNALEM WNIOSEK. OTOZ BLAD JEST W DOWODZIE REJESTRACYJNYM A TO DLACZEGO.

MIESZKAM W AUSTRII WIEC OBOWIAZUJA MNIE TAKIE DOKUMENTY JAK DOW.REJ I TYPENSCHEIN. W DOWODZIE JAK JUZ WSPOMNIALEM MAM WPISANE 580KG MAX UCAGU Z HAMULCEM I BEZ.DZIWNE ALE PO WNIKLIWEJ ANALIZIE TYPENSCHEIN ZNALAZLEM ZE W/W DANE DOTYCZA INNEGO NR. TYPU TRANSITA (I TYLKO W TYM PRZYPADKU)A CO ZA TYM IDZIE PO SPRAWDZENIU DANYCH MOJEGO NR.TYPU TRANSITA :ok: WYNIKA ZE BEZ HAMULCOWA P[RZYCZEPE MOGE DOPIAC DO 750KG.A HAMULCOWA DO 1300KG.AAAAAAAAA TO ZMIENIA DIAMETRALNIE POSTAC RZECZY BO WCZORAJ TO ZBLADLEM.

CZYLI KOMUS SIE COS OMSKNELO,

MIMO WSZYSTKO WYDAJA MI SIE DZIWNE TE PARAMETRY PRZEDSTAWIONE W DOK.TYPENSCHEIN GDYZ PARAMETRY SILNIKA W WYMIENIONYCH MODELACH NIE ULEGAJA ZMIANIE TZN 59KW 2,5 NATOMIAST OGRANICZENIA UDZWIGU SKACZA OD 450 DO 1300KG???

POZDROWIENIA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem z kolei taką sytuacje, że gdy kupowałem moją astrę i tego dnia robiłem dla niej przegląd to okazało się, że w dowodzie rubryki Q1 i Q2 są niewypełnione. Na przeglądzie diagnosta wbił mi 780 kg DMC dla przyczepy z hamulcem (czyli Q2) i klops - moja ma 900 kg. Pojechałem na rejestrację do Wydziału Komunikacji i gośc mi powiedział, że wpisze w dowód to co napisał diagnosta! Musiał jechać dopiero do innego diagnosty i ten sprawdził sprawę wnikliwie i stwierdził że Opel Astra F 1.4 90 KM sedan ma 1100 kg uciągu dla przyczepy z hamulcem najazdowym. Moje Punto z silnikiem 1.1 miało warttość 900 kg - stąd też wiedziałem że Astra musi mieć większą a nie mniejszą. Pojeździłem za tym trochę i się udało :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrtz, wiesz to moze miec tez cos wpolnego z przepisami drogowymi naprzyklad ... sprawdz czy w Austri nie jest taka naprzyklad ze auta od jakiegos tonazu ogolnego musza byc rejestrowane jako ciezarowe ? wteczas obowiazuje np 80 km/h i np zakaz jazdy w niedziele i swieta... dlatego moze ludzie zmniejszyli sobie tonaz pociagowy zeby to ominac. To tak jak w druga strone zwiekszanie tonazu (na papierze oczywiscie), wstawianie scianki za siedzeniami zeby mozna byc ciezarowka itp. Rozne sa kruczki.

Najlepiej podjedz do DEKRA-y albo TüV-u (nie wiem kto w Austri tym sie zajmuje) dostaniesz papior faktycznych danych uciagowych przy danym modelu, pozniej do urzedu rejestracyjnego i zmienia Ci dowod z nowymi wpisami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAM OD NIEDAWNA TRANSITA 2,5 DIESEL Z 80KM.POSIADAM TAKZE PRZYCZEPKE ADRIE 760 KG CZY TO DO KUPY DA RADE GDZIES ZAJECHAC CZY SLABO.

 

 

My mieliśmy transita 2.5D 70 KM i bez problemu radził z przyczepami nawet powyżej tony. Oczywiście nie poszalejesz, ale silnik śmiało mozna obciążać.

A co do dowodu to dokładnie nie pamiętam, ale chyba było w nim do 1300kg DMC przyczepy z hamulcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A U MNIE 1753KG

Ale to jest chyba masa własna a nie dopuszczalna masa całkowita.

 

Pozdrawiam!

 

PS. Używając "DUŻYCH LITER" krzyczysz na Nas. Prosimy zatem o pisanie małymi literami :ok:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.a dopuszczalna masa wlasna dotyczy calego zaladunku i pasazerow czy tylko zaladunku???

 

Nie czegoś takiego jak dopuszczalna masa własna :ok:

 

Jest masa własna czyli waga pojazdu z płynami eksploatacyjnymi

Jest dopuszczalna masa całkowita - masa własna +ładowność

Jest ładowność - DMC minus masa własna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.