Skocz do zawartości

rumpel - pierwsza przyczepa, pomoc w oględzinach


rumpel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Jestem na etapie kupna pierwszej przyczepy, z przeznaczeniem dla rodziny 2+2 ( dzieciaki 1 i 4 lata ). Budżet maks 13000zł. Z wagą nie chcę szaleć, więc maks 1100kg DMC. Auto w papierach ma 1300 DMC, ale silnik mocarski nie jest ;).

 

Oglądałem co nieco w Bieruniu, ale na mój portfel nic nie ma w tej chwili.

We Wrocławiu oglądałem TECa TM2  i bardzo ta przyczepa spodobała mi się ( przy małej wadze i niewielkich rozmiarach zewnętrznych zadziwiająco przestronna w środku ), ale nawet moje niedoświadczone oko wypatrzyło zgniliznę oraz ścianę odstającą na 2cm od podłogi.

 

Proszę Was bardzo o odniesienie się do tego ogłoszenia:

 

http://karawaning.net/tec395.htm

 

Jest tam napisane, że niby od pierwszego właściciela - co ma dokumentować zdjęcie dokumentu, ale nie znam się na tym.

 

Pozdrawiam

rumpel

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No tak, w ogłoszeniu nie ujęty. W galerii ( na stronie z ogłoszeniem ) gdzie są większe zdjęcia pisze 1987 rok.

W ogłoszeniu na olx 1988 :) ( pewnie pomyłka, dla mnie mało istotna, byle by w papierach się zgadzało ).

 

Co do kibelka, to tylko przenośny, kabina łazienkowa jest na tyle duża że spokojnie go mieści. Oczywiście jestem świadom, że muszę go we własnym zakresie dokupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach