Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Podłączenie gazu - jak fabryka to robi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#31 Kristofer

Kristofer

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8666 postów
  • Telefon:Jest
  • SkądLubelskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Specjalny II
  • Holownik:Stary ale żwawy.

Napisano 09 sierpień 2017 - 19:52

To, że reduktor jest sprzedawany w sklepie karawaningowym, nie świadczy jeszcze o tym, że taki reduktor jest przeznaczony dla karawaningu.
Już wielokrotnie spotkałem się z sytuacją, że sprzedawcy nie wiedzą, co konkretnie sprzedają.
Nie twierdzę, że tak jest i w tym przypadku, ale z fotografii oraz opisu, kompletnie nic nie wynika.
Podałem Ci odnośniki do odpowiednich reduktorów. Oczywiście możesz kupić je w dowolnym miejscu, ale muszą być identyczne (parametry i oznaczenia typy).
Będziesz miał zawsze pewność, że reduktor jest odpowiedni, jeśli m.in. poza potrzebnymi parametrami, na reduktorze będziesz miał piktogram kampera i przyczepy.

PS
Myślę, że próbę ciśnieniową można zrobić w jakimś zakładzie zajmującym się montażem instalacji gazu do samochodów (jeśli nie masz blisko odpowiedniego serwisu przyczep).
Do doraźnego sprawdzenia szczelności, tylko dedykowany "spray" - pianka. Woda z mydłem nie zawsze jest skuteczna.
Próba szczelności i tak musi być, abyś miał pewność dla całej instalacji, zwłaszcza po iluś tam latach jej istnienia.


Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów!  :foch:   

Oczekujesz pomocy? Używaj poprawnej pisowni. Popieraj akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

 

Zezwalam na kopiowanie bez pytania mnie o zgodę, powyższego tekstu, dotyczącego poprawnej pisowni i umieszczanie go w sygnaturze własnego profilu.

"Inteligencja, to zdolność, przy pomocy której pojmujemy ostatecznie, że wszystko jest niepojęte"  ;) 


#32 WojtexJanex7

WojtexJanex7

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 191 postów
  • Telefon:Life's Good
  • SkądŚląskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Burstner Fun Sportiv
  • Holownik:Auto Emocion

Napisano 09 sierpień 2017 - 20:13

Tak wiem o co chodzi z tymi reduktorami;) jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc.. pozdrawiam serdecznie Kristofer.

#33 WojtexJanex7

WojtexJanex7

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 191 postów
  • Telefon:Life's Good
  • SkądŚląskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Burstner Fun Sportiv
  • Holownik:Auto Emocion

Napisano 25 sierpień 2017 - 17:37

To jeszcze takie male zapytanie, zaukupilem wszystko nowe tzn reduktor,przewod gumowy i nowe laczniki i teraz mam pytanie czy na nowe gwinty dac jakas np tasme teflonowa czy cos w tym rodzaju? Czy jest taka potrzeba?

#34 chris_66

chris_66

    Maniak karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2759 postów
  • Skądwarszawa
  • Sprzęt:Przyczepa

Napisano 25 sierpień 2017 - 20:29

Skręcasz na czysto bez żadnych dodatków

Wysłane z telefonu.


Yossarian ani razu nie przyszedł pomóc przy budowie, za to później, gdy klub już ukończono, przychodził bardzo często......................................... i Yossariana przepełniało uczucie niekłamanej dumy, ilekroć spojrzał na nią i pomyślał, że nawet nie kiwnął palcem przy jej wznoszeniu.

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych