Skocz do zawartości

Wentylatorki - ostateczna odpowiedź


Ventus

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie!

Studiuję juz od dłuższego czasu temat związany z lodówką. Mam w końcu tylko jedno pytanie. Gdzie generalnie powinienem założyć wentylator(y). W dolnej czy górnej kratce?Może niepotrzebnie zakładam nowy temat, ale stary jest już tak zawikłany, a chciałbym uzyskać konkretną odpowiedź od osób, które tego dokonały!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja tego nie dokonałem ale mam przyczepę w której prawdopodobnie wentylatory były zamontowane oryginalnie. Wentylator mam zamontowany w górnej części lodówki. Przyczepa to HOBBY PRESTIGE 460. Wentylator jest włączany przełącznikiem klawiszowym. Wszystko wygląda na oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ważna jest też kierunkowość wiatraków , górny powinien wyciągać powietrze , natomiast montowany na dole powinien wtłaczać powietrze, po prostu musi być zachowana cyrkulacja powietrza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczyłem teraz dokładniej jak mam wykonana wentylację do lodówki. Mam dwie kratki, jedna na wysokości 35 cm a druga na wysokości 75 cm od podłogi licząc do środka kratki. W górnej kratce jest zamontowany wentylator wyciągający powietrze ze środka czyli dmuchający na zewnątrz. Jak wcześniej pisałem wentylator włączany jest wyłącznikiem mechanicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pomiędzy górną a dolną kratką wentylator, ale nie mam żadnego załącznika (czepa z 1978 r). Nie zauważyłem też, aby on w ogóle działał (??). Chodzi mi generalnie o założenie nowych wentylatorów (temat był już wałkowany), tylko zastanawiam się nad loklizacją. Oczwywiście co do cyrkulacji sie całkowicie zgadzam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach