Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

podłączenie trumavent 12v


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#46 byry007

byry007

    Karawaning user

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 462 postów
  • SkądKoło
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Niewiadów był n126 i n126n teraz Hobby 420
  • Holownik:Citroen Xsara Picasso

Napisano 06 styczeń 2017 - 09:13

Tab 1 ma w sterowniku .

#47 tantalos

tantalos

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 84 postów
  • SkądRybnik
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:N126n
  • Holownik:daje radę

Napisano 06 styczeń 2017 - 09:43

TEB 1 czujnik temperatury ma w obudowie - zaznaczone kółkiem. Pobór prądu według producenta to 0.2-1.0A  a zmierzone u mnie na max obrotach to 0.7A - podpięty do instalacji nawiewu.

Załączone miniatury

  • 7.jpg


#48 Yogi

Yogi

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 230 postów
  • Telefon:692377310
  • SkądRawicz
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:kip gry line
  • Holownik:ford transit

Napisano 06 styczeń 2017 - 10:51

Czyli wychodzi że TAB 1 jest najoszczędniejszy w zużyciu .      Tylko jeszcze jedno pytanie ile przemiesza powietrza ?



#49 MARIOczy

MARIOczy

    Karawaning user

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 550 postów
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Holenderski
  • Holownik:Niemiecki

Napisano 06 styczeń 2017 - 11:44

Wydajność TEB1 to wg instrukcji do 170dm3/h.


Pozdrawiam

Mariusz

 

 


#50 MARIOczy

MARIOczy

    Karawaning user

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 550 postów
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Holenderski
  • Holownik:Niemiecki

Napisano 06 styczeń 2017 - 22:49

Trochę temat się rozjechał... To i ja dorzucę mały OT, może ktoś skorzysta, wszystko TEB1

http://www.ebay.co.u...lQAAOSw5cNYY7B1

http://www.ebay.co.u...6gAAOSw-0xYWVll

http://www.ebay.co.u...YAAAOSw6DtYUcFL


Pozdrawiam

Mariusz

 

 


#51 elvis52

elvis52

    Maniak karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1850 postów
  • Telefon:609044279
  • SkądKatowice
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Hobby 540 UL
  • Holownik:Ford Galaxy 1.9 TDi 90km/Galaxy 2.0 TDCi 140km

Napisano 07 styczeń 2017 - 07:24

Szkoda że nie trafiłem na nie wcześniej

#52 tantalos

tantalos

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 84 postów
  • SkądRybnik
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:N126n
  • Holownik:daje radę

Napisano 07 styczeń 2017 - 10:49

Miałem na oku te trumaventy ,chciałem je kupić ale nie daje mi spokoju tytuł.Nie znam biegle angielskiego; w tytule jest że niby spalony a w opisie że działa dobrze.Może jakiś anglista się wypowie?



#53 MARIOczy

MARIOczy

    Karawaning user

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 550 postów
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Holenderski
  • Holownik:Niemiecki

Napisano 07 styczeń 2017 - 11:22

W którym tytule jest, że spalony? A może mylisz słówka i ich znaczenie? We wszystkich jest napisane że nadmuch powietrza a w środkowym, że nadmuch gorącego powietrza.


Pozdrawiam

Mariusz

 

 


#54 Tsport

Tsport

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 356 postów
  • SkądWarszawa
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Kurczak 47 T Szara Linia :)
  • Holownik:Auto z ptakiem na masce TiDiT

Napisano 25 lipiec 2017 - 17:49

Hej, mam problem ze swoim trumna enter teb1. Mianowicie czasami się sam zatrzymuje i dziwnie jęczy. Dodatkowo nie działa regulator obrotów. Rozebralem i przeczyscilem z kurzu. Trochę pomogło ale dalej nie działa regulator i dźwięki nadal są dziwne. Gdzieś pewnie trzeba posmarować. Może ktoś już to przerabiał?

#55 Tsport

Tsport

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 356 postów
  • SkądWarszawa
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Kurczak 47 T Szara Linia :)
  • Holownik:Auto z ptakiem na masce TiDiT

Napisano 14 sierpień 2017 - 09:00

Pogrzebałem trochę bardziej przy wentylatorze, okazało się, że przewody były zamienione miejscami + i - i to powodowało, że nie działał regulator obrotów. Niestety dziwny odgłos, zatrzymywanie się wentylatora lub zmniejszanie prędkości pozostało. Czasami pomaga uderzenie w wentylator, co podsuwa mi pomysł zawieszonych lub kończących się szczotek .

 

1) Czy ktoś wymieniał szczotki i łożyska ślizgowe w tym silniku?

2) Są dostępne w sprzedaży? - jeżeli tak to gdzie tego szukać?

3) Czy ewentualnie sam silnik można kupić?



#56 Kristofer

Kristofer

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8828 postów
  • Telefon:Jest
  • SkądLubelskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Specjalny II
  • Holownik:Stary ale żwawy.

Napisano 14 sierpień 2017 - 15:15

Silniki i szczotki są dostępne, jako części zamienne - musisz szukać/pytać w większych sklepach karawaningowych (Reimo, Frankana itp.) Są różne modele i typy, więc najpierw musisz dokładnie sprawdzić i określić, czego potrzebujesz.

https://sklep.kampi....ka-weglowa/3152

http://www.ebay.ie/i...=item569eed2c55

http://www.ebay.ie/i...=item56994fb158

truma.jpg


Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów!  :foch:   

Oczekujesz pomocy? Używaj poprawnej pisowni. Popieraj akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

 

Zezwalam na kopiowanie bez pytania mnie o zgodę, powyższego tekstu, dotyczącego poprawnej pisowni i umieszczanie go w sygnaturze własnego profilu.

"Inteligencja, to zdolność, przy pomocy której pojmujemy ostatecznie, że wszystko jest niepojęte"  ;) 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych