Skocz do zawartości

Beyerland Vitesse 460MD


Cezarr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No przecież wiecie, że się nie znam. W końcu po to wkleiłem linka, żeby usłyszeć coś ta jej temat. ;) W zasadzie tylko się potwierdziło, że się nie znam, bo serio myślałem że nie jest najgorsza. Kurcze jak będę kupowac przyczepkę to chyba będę musiał uwarzyć parę skrzynek piwa dla Was, żebyście mi pomogli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taka :hmm: w sensie że model i marka

 

Rozumiem, że teraz dyskutujemy o modelu a nie o jego stanie z konkretnego ogłoszenia?  :hmm:

 

Bayerland jak najbardziej, wiesz, że miałem i bardzo sobie chwaliliśmy i jak widać pozostaliśmy przy kontynentalnej angielce  :]  :]  Jest lekka zarówno masą jak i linią, designem itp.

Ten z ogłoszenia ma wg mnie kiepski układ, ciasno i komunikacyjnie słabo  :oslabiony:  Jak ktoś będzie stał przy kuchence (żona w sensie, z tym, że nie koniecznie  :] ) to przejście na tył jest mocno utrudnione  :hmm:  No i w sumie to nie wiemy dla ilu osób szukamy. Jeszcze dla trzech, czy już dla dwóch ?  :hmm:  Bo jak dla trzech, to ten, który będzie spał na środku budy..... trochę niekomfortowo  :oslabiony:  Pod tym względem Sprite ma dużo lepszy układ  :ok:  No a TEC to jakiś potwór jest  :bzik:  :look:  Powracamy do pytania, na ile osób.  :hmm:  I czy aby na pewno znów taka duża? Wiem, wiem.... , z komfortu trudno zrezygnować  :]  :] Jeśli chodzi o markę TEC, to nie mam doświadczenia. W Bayerlandzie i w Spricie, jak w każdej angielce, trzeba sprawdzić ściany, bakistę itd, itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Bayerlandzie i w Spricie, jak w każdej angielce, trzeba sprawdzić ściany, bakistę itd, itp. 

 

"Bayerland" niekoniecznie musi być "angielką" - zależy od rocznika i rynku przeznaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bayerland" niekoniecznie musi być "angielką" - zależy od rocznika i rynku przeznaczenia.

 

Na tabliczce znamionowej była firma ABI-Caravans. To chyba firma angielska  :hmm:  Ale nie upieram się  :]  :nono:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super układ w tym Tecu

 

Układ super. Zgadzam się. Ale zagadką pozostaje wielkość. W ogłoszeniu pisze TEC 490 a w danych technicznych z ogłoszenia, że długość pojazdu to 640 cm. Odliczając metr na dyszel..... pozostaje 540 cm  :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ super. Zgadzam się. Ale zagadką pozostaje wielkość. W ogłoszeniu pisze TEC 490 a w danych technicznych z ogłoszenia, że długość pojazdu to 640 cm. Odliczając metr na dyszel..... pozostaje 540 cm  :hmm:

 

Niektórzy też podają długość męskości razem z częścią kręgosłupa... A Ego mają takie ze zgage po klotni mają przez tydzień... W większość przyCzep wymiar podawany jest po podłodze bez baksity a ten podał pewnie z Dyszle.. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tabliczce znamionowej była firma ABI-Caravans. To chyba firma angielska  :hmm:  Ale nie upieram się  :]  :nono:

 

... była, ale na Twojej przyczepie, a w przypadku tej wyżej podlinkowanej wcale tak być nie musi (nawet drzwi ma na prawej ścianie), dlatego pisałem, że Bayerland niekoniecznie musi być "angielką", a zależy to od daty wyprodukowania przyczepy i rynku przeznaczenia.

"Bayerland" to marka holenderska (niestety,nie pamiętam już dat - od kiedy i do kiedy) - własność grupy kapitałowej Tirus Group B.V., która wykupiła jeszcze kilka innych (Delta, Cabby, Chateau, Kip, Clarity, Beyerland, Cristall, Swift, Home Car, ABI, a w 2003r - nawet Lunar). Mając zakłady produkcyjne w różnych krajach, również w Anglii, montaż Bayerlanda był prowadzony właśnie tam (stąd na Twojej przyczepie tabliczka z logo "ABI"). Działalność grupy nie przynosiła spodziewanych efektów i po okresie niepowodzeń, w roku 2007 ogłoszono upadłość. Dla niektórych marek był to koniec istnienia na rynku. Poszczególne marki tuż przed ogłoszeniem upadłości przez T.G.B.V. miały różny los, ponieważ niektóre zostały zlikwidowane, a jeszcze inne ponownie odsprzedane, przekształcając się w samodzielnie działające manufaktury w miejscach, w których były ostatnio produkowane. Stąd właśnie dla niektórych marek bierze się to, o czym wspomniałem na początku, czyli np. Bayerland do pewnego rocznika/od pewnego rocznika, może być zarówno przyczepą holenderską, jak i angielską. Ileś lat temu, pisałem o różnych markach przyczep (pisali też i inni), ale zaginęło to gdzieś w forumowych czeluściach. :niewiem:

 

edit:

Znalazłem jeden z dawnych wątków:

http://forum.karawaning.pl/topic/1552-przyczepa-z-uk/?p=33624

Edytowane przez Kristofer (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.