Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Jezioro Garda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kondziorro

Kondziorro

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 180 postów
  • Telefon:502409812
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Beyerland Quartz 460 LB
  • Holownik:BMW e60

Napisano 04 wrzesień 2017 - 20:09

Własnie po niespełna 2 tygodniach oczekiwania doszła karta ACSI. Przygotowania idą pełną ppla, a wyjazd planujemy na 22 wrzesnia. Pozdr.

Załączone miniatury

  • 20170904_210209.jpg


#17 Mefju

Mefju

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 34 postów
  • SkądSkierniewice
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Bylo: Beyerland Sprinter 390D, jest Hobby 545 kmf
  • Holownik:Idealny pod kapelusz

Napisano 05 wrzesień 2017 - 10:35

Dzieki za info :)
Jako ze bedzie to pierwszy wyjazd do Włoch, czy mozecie podpowiedziec jaka trasą jechac od Monachium na Garde? Rozumiem ze trzeba kierowac sie na Insbruck, ale google proponuje dwie trasy : 95 lub 8 potem 99. Ile moze zajac taka trasa (około 450 km) moze ktos testował w tym roku. Pozdr.


Kondziorro, testowaliśmy w drugiej połowie sierpnia i trasa jak odpisałeś: 8, 93,e45 jest bardzo ok, nie licząc korków. Staliśmy około godziny bez widocznej przyczyny.


Mefju

#18 Kondziorro

Kondziorro

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 180 postów
  • Telefon:502409812
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Beyerland Quartz 460 LB
  • Holownik:BMW e60

Napisano 06 wrzesień 2017 - 08:06

Dzieki. Chcemy wybrac sie na kemping Bella Italia. Czy ktos szanownych forumowiczow odwiedzał go i moze napisac kilka słow. Chcemy skorzystac z ACSI. Moze ktos sie orientuje czy i ile doplaca sie za dziecko 8 lat.

#19 dudek_t

dudek_t

    Weteran karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 974 postów
  • Telefon:510602905
  • SkądBielsk Podlaski
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Fendt Opal 560 SRF
  • Holownik:Seat Alhambra 2.0 TDI 184PS 4drive DSG

Napisano 06 wrzesień 2017 - 10:39

Na 99% tyle co w cenniku na stronie kempingu za dziecko w danym przedziale wiekowym.
Garda jest przefajna. Co prawda poludniowy brzeg najmniej lubie ale tak czy inaczej to potezna pigułka wrażeń.
Mógłbym mieszkać tam na stałe np. w Malcesine albo Tignale.

#20 Kondziorro

Kondziorro

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 180 postów
  • Telefon:502409812
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Beyerland Quartz 460 LB
  • Holownik:BMW e60

Napisano 20 wrzesień 2017 - 13:16

A więc postanowione! 25 wrzesnia z samego rana wyjezdzy ze Szczecina. Plan jest aby do wieczpra dojechac do Eching 750km (obrzeza Monachium).Troche przeraza mnie dystans :) Tam spimy u znajomych i nazajutrz ruszamy do Peschiera del Garda 460 km. Mamy zamiar zatrzymac sie na kempingu Bella Italia (19 euro doba z kartą ACSI) skorzystac z podgrzewanych basenow i pozwiedzac okolice pieszo, autem i rowerami. Pogoda zapowiada sie zacna wiec moze nawet pokąpiemy sie w jeziorze. Mam nadzieje ze na kempingu bedzie miejsce bo nic nie rezerwowałem. Pozdr.

Użytkownik Kondziorro edytował ten post 20 wrzesień 2017 - 13:17


#21 andiat

andiat

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 225 postów
  • Skądwieden
  • Sprzęt:Kamper
  • Model:chausson welcome ws

Napisano 20 wrzesień 2017 - 14:08

Masz racje jak z dziećmi to camping tylko z bajerami

Obok masz https://www.google.a...32!4d10.7137299

i  Sirmione https://www.google.a...97!4d10.6084156

 

Tu masz darmowa Garde https://play.google....=eu.acsi.europa

ale warto kupić całą - polecam bo mam


Użytkownik andiat edytował ten post 20 wrzesień 2017 - 14:18


#22 Kondziorro

Kondziorro

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 180 postów
  • Telefon:502409812
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Beyerland Quartz 460 LB
  • Holownik:BMW e60

Napisano 20 wrzesień 2017 - 14:12

Super. Z tego co juz gdzies wyczytałem, we wrzesniu w srody wejscie do Gardaland 25 euro za osobe :)

Użytkownik Kondziorro edytował ten post 20 wrzesień 2017 - 14:13


#23 Kondziorro

Kondziorro

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 180 postów
  • Telefon:502409812
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Beyerland Quartz 460 LB
  • Holownik:BMW e60

Napisano 20 wrzesień 2017 - 14:53

Tez mam te apke ACSI z całą Europą. Fajna :)

Użytkownik Kondziorro edytował ten post 20 wrzesień 2017 - 14:54


#24 TIGERLUNAR

TIGERLUNAR

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 226 postów
  • Telefon:695241510
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Lunar Ariva 2
  • Holownik:Ford Mondeo mk4

Napisano 26 wrzesień 2017 - 18:13

Właśnie wróciłem z Jeziora Garda.Byliśmy na campingu LA CA 6km od Desenzano. Serdecznie polecam camping.http://www.campinglaca.it/Camping/Home


Użytkownik TIGERLUNAR edytował ten post 26 wrzesień 2017 - 18:16


#25 Kondziorro

Kondziorro

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 180 postów
  • Telefon:502409812
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Beyerland Quartz 460 LB
  • Holownik:BMW e60

Napisano 29 wrzesień 2017 - 17:06

Hej. Po 11 godziach jazdy ze Szczecina dotarlismy do Monachium, dokładnie do Eching. Tam przenocowalismy u znajomych.A że własnie oktoberfest dlatego dopiero rano koło 9.00 ruszylismy nad Gardę. Trudno się prowadziło zestaw -drogi włoskie o wiele węższe niż w DE, a może to piwne zmęczenie ;) Za granicą DE/ITA obowiązkowa klima w aucie. Do kempingu Bella Italia dotarliśmy koło 16. Kemping ogromy, ale ze znalezieniem wolnej parceli problem. Ulokowalismy sie tyczasowo na pierszej w
lepszej. Holender zagadał ze następnego dnia z rana będzie wyjeżdzał więc zajelismy po nim parcele. W ustawianiu przyczepy jak to na kempigach bywa pomocników wielu , ale i tak nastepny zakup - mover. Pogoda super- słoneczko, jezdzimy rowerkami - jest pięknie. Warto przeglądac prognozy pogody, bo jak opowiadali sąsiedzi, brak słońca to juz kilka stopni mniej. Odezwę się jeszcze i napisze ile w sumie nas wyjdzie pobyt na kempingu z kartą ACSI :) Pozdrowienia Konrad z familiją :)

Załączone miniatury

  • 20170929_133325.jpg
  • 20170928_110415.jpg

Użytkownik Kondziorro edytował ten post 29 wrzesień 2017 - 17:11


#26 Kondziorro

Kondziorro

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 180 postów
  • Telefon:502409812
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Beyerland Quartz 460 LB
  • Holownik:BMW e60

Napisano 12 październik 2017 - 10:27

Wróciliśmy. Ķemping Bella Italia duży, bardzo fajny. Woda i energia przy kazdej parceli. Baseny, zjezdzalnie - niestety woda jak dla mnie zimna. Cały kemping zadrzewiony młodymi drzewkami. Idealne miejsce na rowery. W poblizu trasy rowerowe. Nie wiem jak to wygląda w sezonie gdy na deptaku i chodnikach jest pewnie cala masa pieszych. Deptak do miasta przy kempingu, w poblizu ( 1km) Lidl i EuroSpin. Co kilka dni przy drodze do Lidla rozstawiał sie mały ryneczek (swieze sery, owoce, warzywa itp) Peschiera del Garda około 1 km deptakiem. Miasto bardzo fajne, mnostwo restauracji, barów itp. Przystanek autobusowy przy bramie kempingu ( mozna jechac np do Verony - 3,4 euro. Cena kempingu z ACSI 19 euro za zestaw ( 2 osoby, auto, przyczepa,przedsionek, namiot, energia, woda.) Dodatkowo placalismy 6,5 euro za dobe za syna (powyzej 7 lat, liczony jak dorosły) Pogoda jak na przełom wrzesnia i pazdziernika super. Jeden dzien delikatnie kropiło z rana. Ogolnie ten rejon jeziora Garda jest najcieplejszy. W jeziorze my sie nie kąpalismy, chociaz było troche amatorów ķąlieli. Mozna łowic ryby :). Ogolnie polecam. Na wiosnę szykujemy sie do Caorle :) Pozdrawiam Konrad.

Użytkownik Kondziorro edytował ten post 12 październik 2017 - 10:30


#27 TIGERLUNAR

TIGERLUNAR

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 226 postów
  • Telefon:695241510
  • SkądSzczecin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Lunar Ariva 2
  • Holownik:Ford Mondeo mk4

Napisano 16 październik 2017 - 18:41

Potwierdzam 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych