Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Przeróbka seryjnej cepki na troszkę cięższe wyprawy terenowe

offroad przeróbka offroadowa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 PAKO23

PAKO23

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 7 postów
  • SkądSyców
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Hobby 380 de luxe
  • Holownik:na razie VW Sharan

Napisano 30 październik 2016 - 11:18

no tak, z towarówki nie będziemy budować, wykorzystamy jakąś zajechaną seryjną, którą zbudujemy praktycznie od nowa, inspirując się wnętrzem od hobby 380 de luxe z dużym łożem, chcemy zbudować przeczepe która wytrzyma dużo :-) czy to się przyda? nie wiem, chodzi o satysfakcję i nie kierujemy się tym czy to się opłaca,( pewnie nie), ale przyczepa zbudowana własnymi rękami daje dużo więcej satysfakcji i na pewno tak szybko się nie znudzi i tak szybko jej nei chcesz sprzedać... :D



#17 inhalt

inhalt

    Maniak karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1702 postów
  • SkądKaszuby / okolice Trójmiasta
  • Sprzęt:Kamper
  • Model:Citroen Jumper w trakcie konwersji z blaszaka
  • Holownik:Isuzu D-max 3.0 TDi

Napisano 02 listopad 2016 - 23:46

Przyczepka off-road'owa wygląda tak:

 

przyczepka_offroad.jpg

 

Naoglądałem się w wakacje różnych fajnych sprzętów. Zarówno samochody porządne są używane do holowania przyczep jak i same przyczepy różnorakie, od małych jak na zdjęciu, aż po "salony". Zasadniczo jedna rzecz wspólna - w kraju, gdzie z przyczepami się jeździe sto razy więcej niż w Europie nikt nie holuje ich osobówką. Przez półtora miesiąca widziałem po kilkadziesiąt przyczep dziennie, ale holowanie przyczepy samochodem osobowym widziałem w tym czasie tylko dwa razy. Reszta to zazwyczaj porządne auta terenowe, albo większe sprzęty.

 

A co do budowy samodzielnej, to uważam rzecz za jak najbardziej wykonalną. Tylko nie idź na półśrodki, bo zbudujesz przyczepę małą, ciasną, mało komfortową, ale i tak beznadziejną do off-roadu. Przyczepa w teren musi być do tego dostosowana i wówczas jedzie pięknie i o nic się nie martwisz. Ten sprzęt ze zdjęcia bez problemu przejechał brody na strumieniach i nic mu nie było. Ja go fotografowałem jadąc w przeciwną stronę i dopiero czekały mnie piękne widoki. A możesz mi wierzyć, że dobra przyczepa nie boi się nawet konkretnego terenu. Tylko nie może to być zwykła buda Hobby czy Knaus z dołożonymi większymi kołami. To by była porażka.



#18 Kamil_K

Kamil_K

    Weteran karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1032 postów
  • SkądWrocław
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Adria Altea 542PK
  • Holownik:Pickup 4x4

Napisano 04 listopad 2016 - 09:00

Coś tam o off-roadzie wiem ;) (Wrangler 33" koła, lift 5" ... blokady i jeszcze myślę jak go przerobić) 

i stawiałbym na dobrą ramę własnej konstrukcji + niewiadówka na wierzch ... najtańsza opcja.

Tylko uszczelnienie drzwi żeby woda sie nie nalewała w strumieniach ... albo korki w podłodze i spuszczanie nadmiaru wody :D



 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych