Skocz do zawartości

Budowa kampera


Drizzt

Rekomendowane odpowiedzi

polecam coś takiego Tobie-problem ze ścianą Ci odpada bo jest przejście orginalne, rocznik tyż można sobie dobrać wg potrzeb bo jest tego - na szczęście dużo i raczej będzie :] :

 http://allegro.pl/mercedes-sprinter-308-309-cdi-maxi-pocztowy-i6586590539.html#thumb/8
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

polecam coś takiego Tobie-problem ze ścianą Ci odpada bo jest przejście orginalne, rocznik tyż można sobie dobrać wg potrzeb bo jest tego - na szczęście dużo i raczej będzie :] :

http://allegro.pl/mercedes-sprinter-308-309-cdi-maxi-pocztowy-i6586590539.html#thumb/8

Ja już pisałem otym. Tylko mają słabe silniki. I automatyczne skrzynie. ten to przynajmniej ma 90 KM

 

wysłane przy użyciu smartfona.

 

Edytowane przez klonik058 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już pisałem otym. Tylko mają słabe silniki. I automatyczne skrzynie. ten to przynajmniej ma 90 KM wysłane przy użyciu smartfona.

fakt umknął mi gdzieś post,  a konie w nowszych to nie problem, kwestia chipu i paru stówek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
3 godziny temu, goniagonia napisał:

Dzień dobry,

Chcemy dokonać małych przeróbek w naszym Fordzie Transicie - mianowicie podnieść dach oraz przełożyć siedzenia. CZy znacie może jakieś warsztat, które podjęłyby się takich prac?

Z góry dziękuję za pomoc :)

Na przeróbkę i podniesienie dachu na pewno znajdziesz firmę,która się podejmie zadania, ale przeniesienie czy zmianę lokalizacji siedzeń to już raczej nie. Wynika to z fabrycznych punktów mocowania, które to posiadają odpowiednie atesty itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Peter napisał:

Na przeróbkę i podniesienie dachu na pewno znajdziesz firmę,która się podejmie zadania, ale przeniesienie czy zmianę lokalizacji siedzeń to już raczej nie. Wynika to z fabrycznych punktów mocowania, które to posiadają odpowiednie atesty itd.

Na "pace" raczej nie ma fabrycznych punktów mocowań foteli. Odpowiednie firmy dorabiaja dodatkowe fotele wzmacniając miejsca montażu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica była w podłogach. Inne przetłoczenia i wzmocnienia. I nikt nie chciał się podjąć montażu siedzeń. Bo po prostu za dużo roboty było, najłatwiej było kupić busa a blaszaka sprzedać. Transit i dukato miały uniwersalną podłogę do wszystkich wersji i przeróbka była banalna.
Nie chodzi o uprawnienia bo takich nie ma. Są tylko numerki we wpisie firmy. Czym się zajmuje firma, wpisane przy rejestracji.
Na tej podstawie SKP dokonuje zmian przeznaczenia pojazdu, jak jest faktura z firmy i ta firma ma wpis że zajmuje się przeróbką blaszaków na specjalne to na tej podstawie robią zmiany. Można sobie wpisać cokolwiek w zakres usług, nawet budowę promów kosmicznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty teoretyzujesz a ja dwa miesiące temu przerabilem blaszaka właśnie w takiej firmie. Potrzebna jest pełna dokumentacja łącznie ze zdjęciami, atestowane elementy do wzmocnień podłogi plus fotele i pasy oczywiście  fabrycznie nowe. Kosztuje sporo bo najtaniej jak znalazłem to od 13tys zł netto za dodatkowe 4 osoby( cud że akurat obok mnie). Jest kilka no może kilkanaście firm w Polsce które są wstanie to zrobić formalnie. Oczywiście w necie znajdziesz pełno różnych firm co robią zabudowy itp ale jeśli podrazysz trochę temat o homologacje itp to 90% z nich się poddaję na starcie. Więc jeśli ktoś Ci wmawia że wystarczy faktura i numerki we wpisie PKD to nie wie o czym mówi lub robi sobie z Ciebie jaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, chris_66 napisał:

Tak. Teoretyzuję emoji106.png. Praktykę z przeróbkami zakończyłem chyba ze cztery lata temu.emoji56.png

 

A o właśnie, 4 lata temu ten rynek wyglądał zupełnie inaczej. Łatwiej a tym samym było taniej. 

3 minuty temu, chris_66 napisał:

 

 

Co to są atestowane elementy wzmacniające emoji848.png

Aluminiowe szyny/prowadnice. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aluminiowe szyny/prowadnice. 


A kto wyda atest na montaż tego w samochodzie . Jak nie masz fabrycznych punktów montażu to wiesz gdzie to sobie można wsadzić
Bo szyna z atestem na coś to nie wszystko.

Cztery lata to sporo. Jednak firma która robiła ze mną przebudowy nadal to robi bez żadnych problemów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.