Skocz do zawartości

poszukuję informacji dotyczących wypoczynku na Słowacji


arkadii

Rekomendowane odpowiedzi

mam do was kolegów wielką prośbę a mianowicie nigdy jeszcze nie wyjezdzałem na wojaze dalej niz nasza piękna kraina a ze jestem dopiero początkującym chciałbym się dowiedzieć gdzie najtaniej i najlepiej spedzić czas na słowacji tak zeby było tanio była woda np . w jeziorze i góry w poblizu moze mi ktoś pomóc zaplanować wyjazd bardzo bym prosił mieszkaniec czeladźi śląskie

podaje meila arkadii@tlen .pl najlepiej to bym chciał się wybrać na ten kemping moze ktoś z kochanych rodaków tam był i moze mi napisać jak najlepiej tam do jechać http://campborova.spanie.pl/ z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam nauczę się

Mnie nie musisz przepraszać, bo od tego jestem żeby pilnować porządku w tym miejscu.

 

Kluczem do dostania odpowiedzi na forum jest odpowiednie zatytułowanie swojego postu oraz umieszczenie go we właściwym kąciku.

 

Podawanie maila w treści tematu jest zbędne, a można powiedzieć że nawet nie koleżeńskie. Odpowiedzi powinny padać na forum tak aby inni w przyszłości mogli korzystać z wiedzy która przekażą Ci inni koledzy :niewiem:, a jeśli ktoś będzie chciał napisać do Ciebie maila żeby podać Ci np. dane które nie powinny znaleźć się na forum to znajdzie adres do Ciebie w Twoim profilu :-].

 

No kolejna rzecz. Napisanie w dwóch miejscach postu o tej samej treści może być odebrane ze spam i zniechęcić innych do odpowiedzi.

 

Używaj kropek i przecinków bo praktycznie nie idzie zrozumieć tego co napisałeś!!!

 

Przepraszam, że Cię tak pouczam ale to po to aby i Tobie i nam wszystkim było łatwiej korzystać z forum :].

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arkadii musisz się chyba w końcu określić :niewiem:

Piszesz,że to nick od arkadiusza, a w profilu przedstawiasz się jako kobieta.

W zasadzie to jest mi wszystko jedno kim jesteś,ale ....