Skocz do zawartości

Fiat Hobby 600


heyway

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Mam na imie Konrad, wiek w polowie miedzy matura a emerytura, mieszkam w Szwecji :) Na poczatku zaznacze, ze jestem absolutnym laikiem w temacie kamperow. Moje doswiadczenia ograniczaja sie do krotkiego pobytu z kamperze znajomych i jeszcze krotszej przejazdzki nim. Od jakiegos czasu dojrzewala we mnie mysl o kupnie kampera ale nie jestem pewien czy to ten sposob spedzania wolnego czasu, ktory mnie i mojej drugiej polowie bedzie pasowal. Postanowilismy sprobowac z jakims starszym (i tanszym) modelem i od samego poczatku przewija sie temat Fiata Hobby 600. Problemem jest to, ze najmlodszy rocznik jaki znalazlem to 1990 r. To prawie trzydziestoletnie auto, ktore moze miec swoje humory. Naprawy czesci mieszkalnej nie sa problemem, wydaje mi sie, ze jestem w stanie je ogarnac, przynajmniej w wiekszosci, za to mechanika samochodowa moze stanowic klopot. Pytanie do wlascicieli/znawcow marki – jak bardzo humorzaste sa te modele. Na co zwrocic uwage, co najczesciej pada. I druga wazna rzecz, samochod bedzie jezdzil glownie po Skandynawii. Czy ten model jest przystosowany do warunkow zimowych albo nazwijmy to "bardzo-slabo-pogodowych" albo czy da sie go do nich przystosowac w warunkach “blokowo-parkingowych”.

Jesli nie ten model, to jaki inny polecalibyscie dla dwoch osob, w cenie do 40 tys.?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ale mi wyszło szwedzkie powitanie, zaglądnij na camperteam, tam masz masę tematów o kamperach i naprawach czy remontach, nawet hobby jest aktualnie w trakcie restauracji

 

wysłane z telefonu

 

Edytowane przez chris_66 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Konrad.

Hobby 600 to kultowy model więc nawet Ciebie laika złapał za serce skoro ten model wybrałeś.

Wspólnym mianownikiem pojazdów z tej rodziny modelowej (C25, J5, Ducato) jest korozja podszybia i błotników.