Skocz do zawartości

Szukam vana lub osobowego busa


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

W historii forum już kilka razy pomogliście mi przy zakupie auta lub przyczepy. Po wiosennej zmianie przyczepy na większą, muszę zmienić również holownik. Intensywnie szukam auta osobowego (jeździł będę w 4 - 5 osób, w tym dwójka dzieci). Musi być to duży van lub busik z duuuużym bagażnikiem. Przez duży rozumiem taki, do którego mogę włożyć: ponton, silnik, dwa rowery, stoliki, krzesła i wiele innych rzeczy. Łącznie jest tego na tyle dużo, że Toyota Previa i Land Cruiser, które mam, są za małe. Dlatego też moje poszukiwania skupiają się na autach typu:

Renault Trafick, Opel Vivaro, Nissan Primaster, Hiunday H-1, VW Multiwan, Mercedes Viano, Fiat Scudo, Peugeot Expert itp.

Wymagania, co do tych aut są takie:    

1. Moc nie mniejsza niż 115 koni

2. Kwota 20 - 50 tys zł (w zależności od rocznika i stanu)

3. Młodszy niż 2004 rok

4. Wersja osobowa, nie blaszany furgon, bo będzie to samochód rodzinny, do codziennej jazdy, jak zwykła osobówka.

5. Wolę starsze z mniejszym przebiegiem, niż 3 letnie z przebiegiem pół miliona.

6. Koniecznie z dobrą, dwustrefową klimatyzacją, by w podróży dzieci nie narzekały.

7. Jeżeli to będzie wersja 9-cio osobowa, to będę musiał zmienić fotele, na bardziej wygodne do jazdy. Dlatego preferuję wersje 8, 7 osobowe, lub nawet 5 miejscowe.

 

Mile widziana wszelka rada i propozycja. Może gdzieś Wasz znajomy ma pewne auto i chce je sprzedać...

Na początek zapytam kogoś z Elbląga, być może ktoś taki jest i coś o tym aucie lub sprzedawcy wie. Jest tam takie Opel: http://allegro.pl/opel-vivaro-tour-77tys-przebiegu-serwis-do-konca-i6385144548.html

Z góry dziękuję za wszelkie rady i uwagi.  

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamie, takiego nie trafiłem. Wydaje mi się, że polskie osobówki kupowane są po to, by jeździć 2 razy w tygodniu na trasie Kraków - Paryż - Madryt i tak przez cały rok. Pewnie są wyjątki, ale nie udało mi się takiego znaleźć. Niemniej cały czas szukam.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienisz podejście do przebiegu to coś znajdziesz :]  2.2CDI osiągnie milion km wiec bym sie nie strachał (moja v-klasa poszła z uczciwym przebiegiem 880000) Celujesz w auto ok 10-cio letnie wiec się licz że pół bańki ma nakulane (w najlepszym wypadku z 300-400) w innym wypadku to korekta Chyba że mowa o 3-4latkach to mogą mieć ze 150-200 Nikt takiego auta nie kupuje by jechac 2km po bułki wiec ... to sa najnormalniejsze gnojowozy do roboty i to musisz miec na uwadze Mój obecny Vitek ma ponad 400 i jakoś jeździ Jak byś chciał info o Vito/Viano to pisz, dzwoń :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że nie napisałeś tego cztery dni temu- podjechał bym Lancią i organoleptycznie byś sprawdził czy to nie to.

​Przejeżdżałem przez Strzelin.

 

Dodane po chwili:

Nie sprzedaje swojego.

Edytowane przez OnionSkin (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko szukasz Terenowiec, pisząc w #3. W poprzednim wątku podałem Ci przykładowego linka polisingowego autokomisu i od ręki odrzuciłeś propozycję, gdyż na jej początku były Ople Vivaro z przebiegiem ponad 500 tys. km. I to Cię zniechęciło. Ale jakbyś się wysilił i zerknął niżej to była tam furmanka jakiej szukasz, spełnia ona wszystkie Twoje wymagania  http://raiffeisen-leasing.gratka.pl/ogl/20954919.html#cc0b88e18d736ff0,5

Edytowane przez powolniak (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko szukasz Terenowiec, pisząc w #3. W poprzednim wątku podałem Ci przykładowego linka polisingowego autokomisu i od ręki odrzuciłeś propozycję, gdyż na jej początku były Ople Vivaro z przebiegiem ponad 500 tys. km. I to Cię zniechęciło. Ale jakbyś się wysilił i zerknął niżej to była tam furmanka jakiej szukasz, spełnia ona wszystkie Twoje wymagania http://raiffeisen-leasing.gratka.pl/ogl/20954919.html#cc0b88e18d736ff0,5

Kolego forumowicz Terenowiec szuka furmanki ale osobowej a nie czysto dostawczej jaką zaproponowałeś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powolniak, to ma być auto typu turystycznego, typu Multivan. To z linka to dostawczak (tak go określa sam sprzedający), z którym żona by mnie z domu pogoniła. Dlatego napisałem: Mercedes Viano, a nie Vito, VW Multivan, a nie transporter. W drugim rzędzie mają wygodnie i w komforcie jechać dzieci. Samochód docelowo ma przypominać, pod względem wygody jazdy, zwyczajną osobówkę. Nieprzeszklone blaszaki są zazwyczaj sztywne, głośnie i mało komfortowe. Wśród wymienionych na wstępie modeli, trafiają się wersje z wygodnym osobowym i fajnym, rodzinnym wyposażeniem, niekiedy nawet turystycznym. Trzeba tylko na takie trafić. 

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodane po chwili:

Nie sprzedaje swojego.

 

 

a już zacierałem ręce,  :skromny:

powiedz mi proszę, czy jest jakaś możliwość regulacji drugiego rzędu siedzeń ?? w sensie przód - tył , ewentualnie zamiast trzech tylko dwa ?? bo nie mogę nigdzie w necie się dopatrzeć a w okolicy chwilowo nic nie ma do pooglądania 

 

a tak obok to przymierzałem się dzić do s-max - bardzo mile zaskoczony jestem ilością miejsca z tyłu - spokojnie usiadłem za kierownicą i potem z tyłu i miałem 10 cm pomiędzy kolanami a fotelem 

Edytowane przez chris_66 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kitek powiedz coś więcej na temat vito/viano bo w sumie nie wiem czym się różnią. Jak Ci się sprawuje itd

Nie będe tu robił OT więc tylko króciutko, największa różnica jest w środku (dwa różne światy) jakość, wyciszenie, bajerki, konfiguracje foteli, stoliki, dodatkowe sterownie z tyłu grzanie/klima, audio, pozatym zawieszenie, przełożenie, detale zewnętrzne itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...........czy jest jakaś możliwość regulacji drugiego rzędu siedzeń ?? w sensie przód - tył , ewentualnie zamiast trzech tylko dwa ?? ..............

Poza obrotem drugiego i trzeciego rzędu można chyba wszystko :)

 

PEUGEOT807_501_9.jpg tuning_citroen_c8_05.jpg Peugeot_807_020.jpg

 

Fajnie się jedzie na siedzeniu trzeciego rzędu przy wyjętym drugim: pochylam oparcie i tak na prawie leżąco- z wyciągniętymi nogami-  z piwem w ręku jadę- a żona powozi  :]

Wymiary podawałem w poście.

Moja wersja to tak zwany Pullman sześciomiejscowy, dokładnie taki:

 

image.jpg

Edytowane przez OnionSkin (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będe tu robił OT więc tylko króciutko, największa różnica jest w środku (dwa różne światy) jakość, wyciszenie, bajerki, konfiguracje foteli, stoliki, dodatkowe sterownie z tyłu grzanie/klima, audio, pozatym zawieszenie, przełożenie, detale zewnętrzne itp itd

Który lepszy z tych dwóch ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat
  • Tomii odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.