Skocz do zawartości

zigi

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będe ukrywał że do napisania nowego tematu skłonił mnie tekst forumowego kolegi : 

 

 Tak więc jak wpadłem na autostrady to na początku leciałem licznikowe 80 jednak z czasem nabierając pewności zwiększyłem prędkość do 88 wedle GPS. Tak więc jechałem równo z tirami, niektóre ja wyprzedzałem,

niektóre mnie wyprzedzały. Ja miałem o tyle lepiej, że jak chciałem wyprzedzić, do cisnąłem gaz, zwiększałem prędkość do ok.

105 km/h i tir łykałem w stosunkowo krótkim czasie - nie tak jak one. 

 

Koledze nie przyszło do głowy że on im po prostu przeszkadza.

 

Jak wy, jadąc z budką postrzegacie kierowców ciężarówek?

Chciałbym poznać wasze zdanie, spostrzeżenia, uwagi. Nadmienie iż jestem bylym kierowcą na międzynarodówce staz 3 lata kraj 5 lat

co wcale nie oznacza że będe trzymał ich strone  :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 672
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witaj Zigi!

Mam C+E i na wakacjach w czasie mojego studiowania udało mi się pojeździć zestawami (ciągniki Jelcz :], Renault i Volvo) i mam jako tako małe doświadczenie w prowadzeniu 40-tonowego zestawu. Staram się im zawsze ułatwić robotę bo wiem jak to jest jeździć takim kolosem, któremu szybko idzie jak już jedzie a długo trwa jak już się zatrzyma :oslabiony: Jak mnie wyprzedzają to wyłączam na chwilę tempomat bo wiem ile może trwać takie wyprzedzanie z prędkościami zbliżonymi +-1-2 km/h. Jeśli jednak widzę, że za nami nie ma nikogo to jadę spokojnie swoim tempem.