Skocz do zawartości

Grunwald


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam !

 

Myślę, że pomysł wart przemyślenia. :)

 

Pozdrawiam

To jest pomysł super, tylko cholewcia termin taki strasznie urlopowy i sporo osób może nie być w tym czasie. :bukiet:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram pomysł Grunwaldu. Jeżdżę na uroczystości od kilku lat.Gorąco polecam. Informacje link www.grunwald1410.pl. Jeśli chodzi o kemping to najbliżej położony bezpośrednio nad jeziorem w Dąbrównie w odległości 5km od Grunwaldu - tani , zaplecze skromne link http://student.owsiiz.edu.pl/~wo2314/polenamiotowe/

drugi kemping to swaderki w odległości 22km od Grunwaldu , położony nad jeziorem z lepszym zapleczem link www.biwak.go3.pl .Ja oczywiście będę i zachęcam do przyjazdu. :bukiet:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugi kemping to swaderki w odległości 22km od Grunwaldu , położony nad jeziorem z lepszym zapleczem link www.biwak.go3.pl .Ja oczywiście będę i zachęcam do przyjazdu.

W tamtym roku zatrzymałem się w Swaderkach podczas jazdy nad morze .Ot moje spostrzeżenia :

Miejsce bardzo ładne ,cisza ,spokój .Camping w lesie nad jeziorem .Zaskoczyły mnie tylko ceny w sensie negatywnym, .no bo cenowo za przyczepę za samochód za osobę wychodzi średnio (zobaczcie w cenniku) Ale do tych cen nie są wliczone sanitariaty i prysznice .To trzeba płacić oddzielnie. Są darmowe drewniane kibelki bez wody takie normalne wychodki .A kto chce coś więcej to prysznic 5zł i każdorazowe skorzystanie z toalety z wodą i przyzwoitym kibelkiem 1zł. Nieraz przebywam na polach gdzie w ogóle nie ma wody i są tylko kibelki drewniane ale wtedy ogólnie ceny są bardzo niskie a Swaderkach przy cenach jakie obowiązują za przyczepy ,osoby ,samochód i prąd żeby każdorazowo 1 zł a jak nie to do drewnianego wychodka....... :bukiet: