Skocz do zawartości

Wymiana opon 175 R13 dla Kip 42 DMC1000


Gregorov

Rekomendowane odpowiedzi

C to nie jest żaden indeks nośności ani żadne oznaczenie przyczepności na mokrym. C to oznaczenie, że dana opona o jest przeznaczona dla pojazdów o wyższej nośności, np do pojazdów dostawczych.

 

Oznaczenia z etykiety EU nie mają nic wspólnego z przyjętym oznaczeniem opon.

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

"RF, XL - oznacza oponę wzmocnioną (o podwyższonym indeksie nośności). W zależności od producenta można spotkać różne oznaczenia opon wzmocnionych RF, XL, Reinf., Reinforced, Extra Load itp. Opony przeznaczone specjalnie do samochodów dostawczych posiadają odmienne oznaczenie C (Commercial), np. 185 R14 C. Opony dostawcze są oponami o większym wzmocnieniu niż opony do aut osobowych z oznaczeniami RF, XL, Reinf. itd."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli piszesz o cycku to nawet nie zdajesz sobie sprawy z faktu wykrycia cycka "przed" a nie "po".

Zresztą "po" jest kilku kolegów ,którzy niestety nie chcą "pochwalić" się publicznie skutkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli piszesz o cycku to nawet nie zdajesz sobie sprawy z faktu wykrycia cycka "przed" a nie "po".

Zresztą "po" jest kilku kolegów ,którzy niestety nie chcą "pochwalić" się publicznie skutkami.

Zdaję sobie sprawę. Dlatego wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje zapytanie o ciścnienie Kip odpisał:

 

3,5  bar   is OK

Met vriendelijke groet,

Elzo Sportel

Kip Spareparts B V

Tel      : 0528-288888

Fax     : 0528-272177

E-mail : onderdelen@kipcaravans.nl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wiesz wszystko. Myślę, że jak będziesz miał +0.3atm też będzie dobrze. Chyba lepiej trochę więcej niż mniej. Niskie ciśnienie powoduje, że opony mocniej się grzeją. Chociaż w przypadku przyczep nie ma to pewnie aż takiego znaczenia, bo nawet na autostradzie to prędkości stosunkowo niewielkie. Gdzieś zauważyłem, że dopiero powyżej prędkości 160km/h zalecali zwiększenie ciśnienia. Ale Twój KIP chyba tyle nie lata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.