Skocz do zawartości

Jaki mover powinienem kupić do mojej zaczepnej czepki


markus79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie szanownych kolegów i koleżanki. Proszę was o pomoc w wyborze movera, jaki spełniał by pdst. wymagania co do movera. Najtaniej znalazłem coś takiego choć ta cena i tak mnie przeraża:

 

http://allegro.pl/naped-mover-do-przyczepy-kempingowej-enduro-em203-i6047553851.html

 

- co o tym sądzicie. Mam KIP KL 40T dop. masa całk. 1100kg na sucho 705kg. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że przy sofstart mover startuje z 45% mocą czyli przy podjazdach ma znaczenie jak go bujniesz to super jak na krawężnik przy starcie to nie pójdzie.

na holenderskich stronach forumowych jest obejście Reicha i Enduro co należy zmostkować aby start był z pełną mocą ale i bez delikatności :)

Edytowane przez ufolz (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tam prawie wszystko jest ale nadal nie wiem czy w/w model EM203 ma przeniesienie napedu przez łańcuch czy może kola zębate

 

... może nie czytałeś z uwagą ;)

Np. post # 213, przedostatnie zdanie ("chain guard" - osłona łańcucha).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

Chciałbym wykorzystać iż trwa dyskusja na temat napędów-pojawił mi się problem z mocą napędów,mam trudność z wjechaniem na typowe najazdy na podłożu trawiastym i co gorsza wyjechania z dołka na kempingu.Wydaje mi się że dawniej dawałem radę.Posiadam napędy Enduro-2 ,przyczepa KNAUS do 1300-wcześniej ktoś wspomniał o możliwości obejścia zabezpieczenia przeciążeniowego-czy mogę poprosić o pomoc w tej kwestii ponieważ mi ciągle ,przy  próbie najazdu pika przeciążenie i wyłącza napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

Chciałbym wykorzystać iż trwa dyskusja na temat napędów-pojawił mi się problem z mocą napędów,mam trudność z wjechaniem na typowe najazdy na podłożu trawiastym i co gorsza wyjechania z dołka na kempingu.Wydaje mi się że dawniej dawałem radę.Posiadam napędy Enduro-2 ,przyczepa KNAUS do 1300-wcześniej ktoś wspomniał o możliwości obejścia zabezpieczenia przeciążeniowego-czy mogę poprosić o pomoc w tej kwestii ponieważ mi ciągle ,przy  próbie najazdu pika przeciążenie i wyłącza napęd.

Kolego pierwszym etapem zobacz czy nie są zaśniedziałe styki i połączenia z silnikami, najlepiej połączenia z konektorami zlutować i zabezpieczyc, w ten sposób wyeliminujemy przesłankę poboru dużego prądu przez silniki, Kolejnym etapem będzie sprawdzenie stanu akumulatora jeżeli będzie on nie pełnej mocy to centralka będzie wyłączać z powodu przeciążenia i niedostatecznej mocy doprowadzonej do centralki. 

Na samym końcu elimując te przesłanki mozemy przejść do mostkowania odpowiednich pinów (zwora) w Enduro a w Reichu lutujemy mostek. 

 

Zapodaj fotkę centralki i błędu jaki zgłasza centralka. 

Edytowane przez ufolz (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie. Zdecydowałem się w końcu na jak to jeden z kolegów napisał Oberlinkowego Hypercampa . Paczka przyszła, swoje odleżała, aż w końcu nadszedł ten weekend. Zamontowałem to cacko teraz w sobotę, podłączyłem i dalej ją  muszę ku.....  pchać. Nie mogę zgrać stacji z pilotem. Z tego co zrozumiałem z angielskiej instrukcji należy: wcisnąć reset na centralce (w tym momencie mają się na niej zaświecić 3 ledy), a na pilocie wcisnąć jednocześnie przyciski przód, tył (i na pilocie mają się zapalić również 3 ledy). W tym momencie centralka powinna zgrać się z polotem (chyba). U mnie na centralce nie pojawiają sie 3 zapalone ledy po wciśnięciu reset, świeci cały czas po włączeniu  tylko zielona, natomiast na pilocie zapalają się. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, pomóżcie proszę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie to wygląda w poszczególnych modelach. Prawdopodobnie coś źle robisz. Często przycisk "reset" trzeba nie tylko przycisnąć, ale przytrzymywać w tej pozycji, a pozostałe operacje wykonać w czasie max 5 sekund, bywa, że i dwóch. Jeśli się nie zdąży, procedurę należy powtórzyć.

Zamieść fotkę tego fragmentu instrukcji, która mówi o synchronizacji - zobaczymy.

:hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie to wygląda w poszczególnych modelach. Prawdopodobnie coś źle robisz. Często przycisk "reset" trzeba nie tylko przycisnąć, ale przytrzymywać w tej pozycji, a pozostałe operacje wykonać w czasie max 5 sekund, bywa, że i dwóch. Jeśli się nie zdąży, procedurę należy powtórzyć.

Zamieść fotkę tego fragmentu instrukcji, która mówi o synchronizacji - zobaczymy.

:hmm:

Odesłałem im (oberlink) dzisiaj centralkę z pilotem. Mają ją sprawdzić bo kombinowałem na wszystkie sposoby i nic. Pilot wchodził w stan wyszukiwania, a centralka nie. Takrze czekam. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.