Skocz do zawartości

wężykowanie przyczepy


Center-Camp

Rekomendowane odpowiedzi

Co do anglików to jestesśmy w UE i czy chcemy czy nie to obowiązują przepisy o swobodzie przepływu towarów. Są inne sposoby aby to zablokować. 

 

Po wojnie w ramach pomocy do Polski dostarczono m.in. autobusy "angliki " i wprowadzono obowiązek  obecności na lewym fotelu tzw. obserwatora który pomagał kierowcy.  Myślę że można by odgrzać ten pomysł. Oczywiście obserwatorem mogłaby być osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji otrzymywane po kilkumiesięcznym kursie i egzaminie w WORD ( powtarzanym co 3 lata) . Za jazdę bez obserwatora powinno grozić zatrzymanie prawa jazdy na 3 miesiące. I po problemie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Problem w tym że czasem bardzo łatwo przegapić istotny znak.

 

Cyt". A tak na marginesie, większosc nawigacji ma funkcję ustalenia prędkości przy której będzie ostrzegała o jej przekroczeniu"

 

Mógłbyć podać jakiś typ ? Moja tego nie ma, sygnalizuje przekroczenie w odniesieniu do dozwolonej prędkości na danej drodze.

Za kilka lat taki system będzie standardem.obecnie system rozpoznawania znakow jest dostępny w opcji np. W VW Passat. Edytowane przez Tsport (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już o nowościach w motoryzacji to asystent pasa ruchu to bardzo ciekawy system. Miałem okazję testowania, spisał się nawet na naszych drogach. Auto ładnie kontruje kierownicą jak zaczynasz z pasa zjeżdżać.

 

A system ACT widziałem na aledrogo w używanej przyczepie hobby ok 2013 więc ktoś to kupuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Nie chcę nikogo urazić, ale średnia cena naszych przyczep to ok 10 tysi.

Już widze las rąk zamawiajacych szpeja za 5 tysięcy do starej budy (sam taką mam) kiedy sam używany stabilizator Al-Ko na jakiejś aukcji za 350 zł wzbudza sensację na forum...

 

A doczytaliście, że luneliście gościowi budę ze zrypanym stablizatorem ?

 

Pozdrawiam.

Jak kupujesz budkę za 70-100  tyś. to te 3000 dołożysz. proste.

Zawsze za 15 lat kupując przyczepę po kimś za te 10 tyś będziesz już mieć. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja mam kilka "systemów' zabezpieczajacych :) 

  1. 1700 kg realnej przewagi holownika nad przyczepą
  2. ZAWSZE pusta przyczepa - ( jest tylko 2kg gazu, 3 spiwory i 10 litrów wody)
  3. Alarm w navi ktory wrzeszczy jak przekrocze predkosc w zabudowanym ( nie da sie ustawic na 70 w niezabudowanym)
  4. Uważam przy wyjedzaniu zza nasypów, wiaduktów, wałów - tam gdzie może nastąpić boczny podmuch wiatru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.