Skocz do zawartości
Jarekkow

Westfalia SSK

Rekomendowane odpowiedzi

madmir
Co nowe to nowe a i technologia pewnie o niebo lepsza ....

Jakość SSK i AKS porównywalna-przypominam, że to właśnie Westfalia jeszcze przed II Wojną Światową wymyśliła i opatentowała sprzęg kulowy do przyczep (kula i zaczep)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jarekkow

madmir ale jak mi poprzednik nawalił do środka smaru to co miałem zrobić ?

Szukałem tych wkładek na Allegro , nie ma , .....

Ja jeżdziłem już z przyczepą ze stabilizatorem i jak kupiłem teraz tę niby też ze stabilizatorem to czułem że on wogóle nie działa ....

To tak jak pojeżdzisz samochodem z klimą , potem już innego bez klimy nie kupisz :piwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
madmir

[b]Jarekkow,[/b] Absolutnie nic nie mam przeciwko AL-KO

wytłuściłem zresztą Twoją sugestię co nowe to nowe

Prawdą także jest, że mając stabilizator można pozwolić sobie na więcej

(czyt.szybciej).Stabilizator i amortyzatory to warunek konieczny do zezwolenia na poruszanie się z prdkością 100km/h po niemickich autostradach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jarekkow

:piwko::-]:-] wracam z roboty a tu niespodzianka :-]:ok::-]

 

Już go mam :-]:-]:-]

 

Wczoraj zamawiałem , dziś w domu :-]

post-77895-imported-d7b03504-c22c-46a7-a057-cb50c9f428c6_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
madmir

Teraz tylko dwie śruby i już jest na swoim miejscu(uwaga na sprężynę-amortyzator w najeżdzie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jarekkow
(uwaga na sprężynę-amortyzator w najeżdzie)

 

 

???? więcej proszę , na co mam uważać ? :piwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
madmir

Wymiana jest banalnie prosta po wyjęciu śrub ze starego zaczepu wysunie się delikatnie sprężyna gazowa-amortyzator i podczas montażu trzeba ją lekko wciśnąć.Mozna także przesmawować suwadło,dźwignię zwrotną i zespół hamulca ręcznego,sprawdzić mieszek gumowy.Potem tylko utrzymywać kulę haka i AKS w czystości i cieszyć się jego działaniem.

Niestety po ok.30-50 000km wymiana wkładek ciernych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jarekkow

Dzięki za podpowiedzi i rady :piwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ptaku
Już go mam

faktycznie ładna sztuka :piwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mymlon

Wkładki do AKS to nie takie wielkie pieniądze, kupiłem po ok 120zł, niestety nie pasują (AKS 2400). :piwko: Mam mam nadzieję, że uda mi się wymienić :-]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maras
Stabilizator i amortyzatory to warunek konieczny do zezwolenia na poruszanie się z prdkością 100km/h po niemickich autostradach.

 

Aby otrzymać niemiecki-TUV na 100km/h to oprócz stabilizatora i amortyzatorów jeszcze jest warunek aby opony nie były starsze niż 6 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jarekkow

W dniu dzisiejszym AKS znalazł swoje miejsce na dyszlu ;)

Nawet przyczepa z nowym zaczepem jakby wyładniała ....... ;)

post-78294-imported-f0786e8a-e794-4fc1-b2a1-581b619d62fd_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widelec

no brawo ;)

 

ja po jezdzie z zaladowana przyczepka tez bede zakladal

z pusta jest jeszcze ok ale z dociazona to juz mniej fajnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widelec

dzieki - on zreszta z tego co widzialem ma najtaniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×