Skocz do zawartości

kemping Mazury ,,nad Giżyckiem"


Rapido77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szukam i szukam ale nie specjalnie znalazlem .Poszukuje kempingu , pola namiotowego czy nawet prywatnej działki(nieoficjalnej:) na mazurach.Lokalizacja to ,,nad Giżyckiem" czyli jeziora Kisajno,Dargin,Łabap,Mamry Święcajty .Wymagania nie wielkie :

1- prąd !!!

2 - dostęp do wody tak żeby się dało zwodować i używać motoròwkę i skuter.

3 - jako taka cisza nocna , zgredem nie jestem ale muzyki zapi.... z auta przez całą noc nie zniosę.Odpoczywajmy ale dajmy żyć innym.

 

Jedyne co znalazłem to :

 

Stanica wodna  

Sunny Camp pieczarki - przydałoby się jakieś aktualne info z powiedzmy ostatniego roku.

jeszcze ten Sekret się przewija ale nie wiem czy to się zmieniło w SunnyCamp czy już nie istnieje , nawet nie znam lokalizacji żadnego kontaktu nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

3 - jako taka cisza nocna , zgredem nie jestem ale muzyki zapi.... z auta przez całą noc nie zniosę.Odpoczywajmy ale dajmy żyć innym.

 

 

 

 

Ciekaw co ma motorówka  czy skuter, do względnej ciszy i spokoju na polu kempingowym

Jezu!! Port, czy ty czasem czytasz co piszesz  ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw co ma motorówka  czy skuter, do względnej ciszy i spokoju na polu kempingowym

Jezu!! Port, czy ty czasem czytasz co piszesz  ????

Spokój w czasie wypoczynku, to nie tylko spokój przy przyczepie 100 m od akwenu, ale również spokój przy brzegu jeziora, gdzie często się przebywa. Ciekawe, dlaczego "wyżsi" zabraniają na wielu zbiornikach wodnych używania właśnie sprzętu pływającego, motorowego? Dla ochrony  środowiska i właśnie dla zachowania tego spokoju. Jezu!!! Kolego Ty też czasem przemyśl co piszesz. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach