Skocz do zawartości

Prośba o ocenę przyczepy Adria


piotrw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

jestem zupełnie nowy w temacie przyczep a planuję zakupić swoją pierwszą przyczepę. W związku z tym mam prośbę o pomoc w ocenie poniższej oferty. Szczególnie będę wdzięczny za rady na co zwrócić uwagę przy oglądaniu i czy w ogóle warto zainteresować się tym egzemplarzem/modelem.

 

http://moto.gratka.pl/tresc/adria-adria-prima-4152-do-17774385.html#a1e04c03eb1a20e0,3

 

Jeśli chodzi o krótki opis czego poszukuję: przyczepa dla 2 - 3 osób plus roczne dziecko. Budżet ok 7-8 tys. Celem zakupu jest spędzenie kilku tygodni na kempingu na Półwyspie, więc bez dalekich podróży z przyczepą, ale w związku z tym zależy mi np. na przedsionku.

 

Z góry dziękuję za komentarze i rady.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy dziecku również był odpuścił cepki bez łazienki (pomieszczenia sanitarnego bo na stałą łazienkę w tym budżecie nie ma co liczyć).

Naprawdę się przydaje jak dziecko a i ty sam możesz w deszczową, zimną noc skorzystać z WC w cepce a nie musisz zakładać płaszcza przeciwdeszczowego sobie i/lub dziecku i gnać np. o 2 rano do kibelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie będę wdzięczny za rady na co zwrócić uwagę przy oglądaniu

 

Zacznij od czytania odpowiednich tematów, które są już na forum.

Na początek proponuję ten ---> http://forum.karawaning.pl/topic/4622-na-co-zwraca%C4%87-uwag%C4%99-przy-kupnie-przyczepy/

W ogóle proponuję poczytać sobie różne perypetie i przypadki, które miały miejsce podczas oględzin, zakupów itd... http://forum.karawaning.pl/forum/11-k%C4%85cik-kupuj%C4%85cego/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz na spokojnie w domu:

- zdjęcie nr 2 i 3: trzeba sprawdzić czy uderzenie które było od tyłu nie uszkodziło poszycia i ew. konstrukcji ściany w tym miejscu