Skocz do zawartości

Nissan Pathfinder jako holownik


barwol

Rekomendowane odpowiedzi

nie bylo mnie chwile wiec odpowiem hurtem

lucek, nie jestem milosnikiem LR jako jedynie slusznego, takiego mam uzywam i juz, mam jeszcze jednego czteronapedowca na ramie i tez bez emocji, spelnia swoje zadania ot co :-), uzywalem kiedys Pajera i tez mile wspominam

Jule, jesli nie wyobrazasz sobie tysiaca kilometrow w trzyletnim patrolu to faktycznie... masz inne oczekiwania od zycia :niewiem: szanuje to

Tomiy, "oczekiwania w uzytkowaniu na co dzien" swiete slowa - chyba ze ktos ma osobny pojazd tylko do ciagania

adi, szary11, :-) szczerze powiedziawszy to ta przyczepe ze zdjecia ciagnalem tylko raz 2000km, bo na co dzien to jezdzimy z namiotami (wiekszosc przyczep rozpadlaby sie tam gdzie docieramy;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zgadzam się ze stwierdzeniem,że wiele terenówek zmieniło się w "bulwarówki"ale moim zdaniem Pajero nie jest tu dobrym przykładem.

pomimo komfortowego wykończenia i braku ramy nadal świetnie spisuje się w terenie.

Pajero od lat wygrywa "dakar"i wiele innych rajdów terenowych.

samochody biorące udział w tych imprezach są mocno przebudowane,a w klasie T1 mają niewiele wspólnego z autami produkcyjnymi,jednak w klasie T2 są to samochody produkcyjne wyposażone w klatki bezpieczeństwa,inne amortyzatory,kilka dodatkowych osłon.silnik,układ przeniesienia napędu nie jest poddawany poważnym modyfikacjom

Dakar 2007 ukończyły dwa Pajero w minimalnej wymaganej przepisami FIA i względami bezpieczeństwa specyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze zaprojektowana konstrukcja samonośna jest sztywniejsza od ramy i w normalnym użytkowaniu poza utwardzonymi drogami sprawdza się dobrze.do sportu trzeba wzmacniać zarówno konstrukcje samonośne jak i ramowe.w samonośnych jest to łatwiejsze i daje lepsze rezultaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam ponownie!

 

Chcę zakończyć ten temat i poinformować, że Pathfinder radzi sobie z moją 1,5 tonową przyczepą beż ŻADNYCH problemów. Można napisać, że praktycznie nie czuje się jej na haku. Wyprzedzanie polega na dodaniu gazu i.... zwracaniu uwagi, żeby nie przekroczyć prędkości :ok:) Sam samochód jest bardzo wygodny. Jedyna wada to spalania ale jak coś waży 2.200 to musi pić. To akurat akceptuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Sam samochód jest bardzo wygodny. Jedyna wada to spalania ale jak coś waży 2.200 to musi pić.

 

brawol: a jak wychodzi z twoją budką? też zbieram się do zmiany samochodu i nie ukrywam, że myślałem i brałem pod uwagę pathfindera lub nawarę. ale w sumie chyba się skończy na outbacku w dieslu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczepa, to Knaus Sudwind z moimi przeróbkami. Ten samochód ledwie zauważa, że ją ciągnie. Gdzie mogę, jadę 100 km/h, czasami 120 km/h ale oszczędzam paliwo. Na dystansie Warszawa - Zakopane średnie spalanie to 13,5 l/ 100 km przy moim stylu jazdy. Dociążenie na pace powoduje, że nie czuć oddziaływania przyczepy na samochód. Podkreślam, że mam tuningowaną przyczepę z całkowicie nowym podwoziem (oś, zaczep z hamulcem, rama podwoziowa).

Pozdrawiam.

 

egebere Witaj na forum :ok:

Zawsze jestem ciekawy różnych przeróbek i tych prostych i bardziej skomplikowanych.

Masz przeróbki i tuningowane podwozie czy mógłbyś napisać nam o tych przeróbkach i tym podwoziu.

 

Przepraszam ,że nie na temat Pathfindera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Navara i Pathfinder to dwa podobne samochody ale tylko do siedzeń kierowcy. Navara to wół roboczy a Pathfinder jest wygodnym SUV-em o inklinacjach terenowych. Przykładowe różnice tego co ma Pathfinder a nie ma Navara ma:

- niezależne zawieszenie wszystkich kół

- centralny mechanizm różnicowy z centralnym LSD

- normalne tylne siedzenia a nie ławka

- znacząco lepsze prowadzenie się na zakrętach (cięższy tył nie chce wyprzedzać przodu)

 

Resumując: Pathfinder to wspaniały kompan na codzienne wyjazdy i jeszcze lepszy na wakacyjne podróże z budką (ja z moją rozpędziłem się do 140 km/h bez jakichkolwiek oznak zmęczenia silnika).

 

Też miałem dylemat - Navara czy Pathfinder ale po przejechaniu się obydwoma samochodami decyzja była bardzo prosta. Co do Outbacka to jest to zabawka taka jak np. SUV Citroena. Jeżeli myślisz o takim rozwiązaniu (tylko pamiętaj, tego samochodu nie da się w żaden sposób porównać do Pathfindera!!!!) to pooglądaj sobie Hundaia SantaFe. Jeździ nim mój Tata i jest bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę z Tobą dyskutować o Navarze i jej wyposażeniu (znam je na pamięć ba, jak pisałem, rozważałem jej zakup). Na 100% Navara jest dużo lepszym wyborem jak Outlander. Pytanie było o Pathfindera więc na nie odpowiedziałem (też dlaczego nie kupiłem i nie kupiłbym Navary). Nie ma potrzeby aż tak bardzo się zacietrzewiać. Niech każdy jeździ tym czy chce i zna powody swojego wyboru. A napęd 4x4 na asfalcie to element, którego nie można nie doceniać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawol: żebyśmy się dobrze zrozumieli chodzi mi o subaru legacy outback, więc też nie ma co przesadzać, że jest to to samo co citroen b w to nie uwierze (chyba pomylies samochody z mitsubishi outlander) :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.