Skocz do zawartości

Zlot na dziko = pomysł + wykonanie


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdżę od 2-ch lat przyczepką i krew mnie zalewa jak za postawienie przyczepy i skorzystanie z prysznica płacę ponad 50zł dziennie. Mam przystosowaną budkę do bycia niezależnym. Zrobiłem oświetlenie LED na 12V z aku samochodu. Ogrzewanie, kuchenka i lodówka na gaz. Komórkę ładuję w samochodzie, a telewizora i laptopa na wczasach nie potrzebuję. Jeżdżę z żoną i dzieckiem i co roku jest coraz drożej. A to dodatkowa opłata, za prąd, przedsionek, za samochód itp. Zacząłem się interesować wyjazdami na dziko. Wyczytałem, że tak wypoczywać w prywatnych lasach bez zgody właściciela nie można, a w państwowych tym bardziej. Chodzi mi myśl po głowie, żeby dojść do porozumienia z jakimś właścicielem placu, zapłacić odpowiednią daninę i przekoczować na dziko na kilka przyczep (w grupie raźniej i bezpieczniej). Oczywiście trzeba się zachowywać odpowiednio i nie zostawić syfu po sobie. Znaleźć kontakt do właściciela jest bardzo prosto. Wystarczy ma olx.pl lub allegro znaleźć działkę rekreacyjną lub las na sprzedaż, najlepiej przy rzece, lub zalewie, z dogodnym dojazdem i dopytać o możliwość przenocowania przyczepą na jego terenie przez określony czas. Co myślicie o takim rozwiązaniu? Czy to jest bezpieczne, legalne, możliwe do zorganizowania?

Edytowane przez Paszczak22 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Uklanka j. Mokre,  byłem w Cierzpiętach w stanicy wodnej  i podczas wycieczki rowerowej wjechałem na ten biwak, łąka nad jeziorem,  prądu brak, woda w jeziorze, WC to drewniane wychodki, koszt jakoś 5 pln za osobę czy za wszystko  - nie pamiętam 

post-9045-0-68012600-1419424704_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli taki zlot dojdzie do skutku - piszę się :]