Skocz do zawartości

PO RAZ KOLEJNY TRUMATIC SL3002.


szczypior07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jestem tu nowy więc z góry proszę o wyrozumiałość :-)

 

Tydzień temu stałem się właścicielem przyczepy Burstner City z roku 1988.

Przyczepa stała 5 lat nieużywana. To znaczy była używana jako namiot.

Generalnie jest zajechana jak .....

Zabawę z przywracaniem jej do żywych zacząłem od przeglądu wszelkich instalacji.

Jak doszedłem do gazowej okazało się, że nic nie działa.

Kuchenkę odpaliłem dość sprawnie. Wystarczyło przeczyścić to i owo.

Aktualnie męczę się z ogrzewaniem.

Nie znam się na tym kompletnie więc od 2 dni czytam wszystkie wpisy na ten temat i ....nadal jestem w lesie :-(

Zawór nasmarowałem tak jak radziło to kilku kolegów. Pomimo tego nie słyszę aby gaz "leciał" po odkręceniu zaworu.

Isry w okienku rewizyjnym też nie widzę choć iskrownik raczej działa bo przypadkowo dotknąłem pieca w momencie odpalania i nieźle mnie popieściło.

Kompletnie nie wiem od czego w tej sytuacji zacząć.

Pomyślałem, że może w okolicy Bydgoszczy znalazłby się jakiś uczynny kolega by podpowiedzieć co i jak.

Nie należe do osób, które poddają się bez walki i od razu wysyłają sprzęt do serwisu.

 

Bardzo proszę o pomoc!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczepa stała 5 lat nieużywana. To znaczy była używana jako namiot.

Generalnie jest zajechana jak .....

Nie znam się na tym kompletnie

Zawór nasmarowałem tak jak radziło to kilku kolegów. 

... nieźle mnie popieściło.

Kompletnie nie wiem od czego w tej sytuacji zacząć.

 

Nie należe do osób, które poddają się bez walki i od razu wysyłają sprzęt do serwisu.

 

Witam !

W takich przypadkach, jak Twój, radzę zawsze to samo:

Nie mając o tym wszystkim zielonego pojęcia, z gazem się nie "walczy", nawet mając taką naturę.