Skocz do zawartości

Pomoc w zidentyfikowaniu podwozia.


ligot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


 


Na wstępie chciałbym napisać, że w temacie przyczep campingowych jestem kompletnie zielony. Dlatego zwracam się do Państwa z pomocą w celu ustalenie z jakiej przyczepy może pochodzić to podwozie. Potrzebuję zrobić dość nietypową przyczepę i jest mi to niezbędne. Mam nadzieję, że możecie mi pomóc.


 


1000x901c_podwozie-do-budowy-przyczepki-


 


1000x901c_podwozie-do-budowy-przyczepki-


 


 


 


Serdecznie pozdrawiam


Michał 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... Akurat musiałby tą ramę przerobić trochę, żeby straciła cechy produkcji masowej.

Czyli robisz "wałek" ? bo cechy produkcji masowej to min. numer ramy ...

Na końcu pod tym wszystkim podpisujesz się razem z diagnostą i rzeczoznawcą aby uzyskać dowód rejestracyjny - piękny jest ten świat prawda ?

 

IMO cały ten post powinien wylądować w koszu na śmieci

Edytowane przez Maras (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pyta tylko z czego pochodzi rama a wy juz o czyms innym. Temat SAMów to inna bajka :P

Tak masz racje, zapytał od jakiej jest przyczepy podwozie. Po czym dostaje wskazówki jak "takie coś" można zalegalizować.

Czy tego typu tematy chcemy mieć na tym forum ?

 

Skoro tak to może ktoś napisze nam krok po kroku jak to należy zrobić, ot takiego manuala i najlepiej ze zdjeciami co należy usunąć z ramy a co dorobić. Zdjęcie pani z okienka ,która to wydaje nam nowy DR a w tle uradowaną facjatę właściciela przyczepy.A na końcu koniecznie edytowany post po jakimś czasie w którym mamy zdjęcie paczki zaadresowanej do ZK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli robisz "wałek" ? bo cechy produkcji masowej to min. numer ramy ...