Skocz do zawartości

remont przyczepy Niewiadów


rogu123

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę mi doradzić jak przerobić zawieszenie przyczepy, która stoi na kołach starego typu od malucha, z szerokim rozstawem śrub. Chcę założy do niej koła o normalnym rozstawie śrub, bez hamulca najazdowego.Podobno pasują części z nowszego typu malucha.. Jeżeli ktoś może poradzić jakie części kupić będę bardzo wdzięczny.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem całą oś , łącznie z piastami w sklepie firmowym pyzy zakładach w Niewiadowie . Marek ma racje , jeżeli będziesz dokonywał zmiany zastosuj większe koła od przyczepki towarowej . Tez można dostać w Niewiadowie .

 

044-7193167 kierownik sklepu p.Nierodkiewicz

Jeżeli chodzi o resory . Przyjedź na Zlot to obejrzysz przy mojej Niewiadce. Wzmocnioną wersje założył poprzedni właściciel . więc nie wiem od czego . Domyślam sie że od PF 125 COMBI.

Nie wiem tylko po co zmieniać koła . Ja śmigam na szerokim rozstawie / dokupiłem tylko felgi / i jest super ! :klotnia:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę o zrobieniu porządnego zawieszenia w swojej przyczepce już od dawna.

Ciągałem już dużo różnych przyczepek, kempingowe i towarowe, polskie i zagraniczne, niestety jazda z nimi nigdy nie była przyjemnością. W końcu kiedyś trafiłem na przyczepkę bagażową prod. NRD typ HP 500. Ma wszystko co powinna mieć porządna przyczepa, hamulec najazdowy, zawieszone pod skrzynią ładunkową koło zapasowe i zawieszenie na niezależnych, wleczonych wahaczach z amortyzatorami i sprężynami.

Tej przyczepki w trakcie holowania się nie czuje. Gdyby miała ładowność do 800 kg, bez chwili zawahania przestawiłbym skorupę mojej niewiadówki na jej podwozie i byłoby super.

Kiedyś w trakcie wymiany tylnych sprężyn w eskorcie zacząłem się zastanawiać nad założeniem tylnej tego typu do niewiadówki. Jak się trochę ociepli musze wrócić do tematu.

Jeżeli wymiary osi będą podobne do osi w przyczepie, zamontowanie tej z samochodu nie powinno sprawiać większego kłopotu.

Może kogoś zachęcę do podobnych przemyśleń.

Pozdrawiam

Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu gość przerobił właśnie N 126n dał resor i amortyzator ,mówiła że spokojnie 110km/h http://www.fanklub-niewiadowek.yoyo.pl/zrobtosam/zawieszenie.html

 

marek wstyd się przyznać , ale na trasie Wrocław -Katowice( powrót z wakacji) to ja pędziłem ze swoją enką 130km/h i prowadziła sie jak po szynach ... :klotnia:

brak jakiego kolwiek wężykowania... :klotnia:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marek wstyd się przyznać , ale na trasie Wrocław -Katowice( powrót z wakacji) to ja pędziłem ze swoją enką 130km/h

Faktycznie wstyd :klotnia: . Ja bym się nie przyznawała :klotnia: !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zmiana tematu ale bezpieczeństwa nigdy za wiele:

 

Nie no za promowanie takiej jazdy to powinienem bany rozdawać :klotnia:. Serek chyba dla Twojego dobra dostaniesz ostrzeżenie za tą szybką jazdę :klotnia:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.