Skocz do zawartości

proszę o pomoc dla nowicjusza w ocenie przyczepki


olo1

Rekomendowane odpowiedzi

Olo1 przyczepka jest w przyzwoitym stanie i warta zainteresowania.

 

Musisz mieć świadomość, że kupując tę przyczepę o DMC 1500 kg przekroczysz  razem z holownikiem 3500 kg i podpadniesz pod VIATOLA , który generuje zdecydowanie większe koszty podróży oraz zdarza się ,że i dodatkowe problemy.

Wymienione prze Ciebie holowniki mają DMC przekraczające 2200 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Olo1 przyczepka jest w przyzwoitym stanie i warta zainteresowania.

 

Musisz mieć świadomość, że kupując tę przyczepę o DMC 1500 kg przekroczysz  razem z holownikiem 3500 kg i podpadniesz pod VIATOLA , który generuje zdecydowanie większe koszty podróży oraz zdarza się ,że i dodatkowe problemy.

Wymienione prze Ciebie holowniki mają DMC przekraczające 2200 kg.

Fakt że jest to upierdliwe ale nie rezygnował bym z tego powodu z takiej przyczepki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ml-u nie mówie bo tu jest sprawa oczywista że dużo przekracza i nie ma o czym mówić,ale liczyłem na w210 a właściwie to s210 czyli sedan.niestety on też ma w dowodzie dmc 2130. . chciałem Hobby 495 ,tam jest dmc 1400. Ale jak wiecie chcieć a mieć to nie to samo.trafiła się akurat ta( większa co mi odpowiada i chyba w dobrym stanie ) i muszę jakoś to ogarnąć jęśli doradzicie że warta zainteresowania...a mam nadzieję że tak doradzicie-ocenicie.

Jeśli chodzi o viatol to myślę,że jakoś to zniose i z tego akurat powodu nie odpuszcze tematu jeśli uznacie go za interesujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale liczyłem na w210 a właściwie to s210 czyli sedan.niestety on też ma w dowodzie dmc 2130. 

viatoll to jedno, ale drugie to wymagane dodatkowe uprawnienia, skoro przekraczasz 3.5t, zdajesz sobie sprawę?

 

mała uwaga: s210 to oznaczenie modelu kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tokyo - oczywiście że w210 to sedan...zakręciłem się.masz racje.taki właśnie przyszykowałem sobie do przyczepy . 3.0td.w automacie

viatoll jak mówiłem ogarne tzn dam mu rade :)

Jeśli chodzi zaś o uprawnienia to...niestety..odebrałem dzisiaj rano wniosek z urzędu i grzecznie zrobiłem zdjęcia.jutro załatwie badania lekarskie i...udaje się na...zdobywanie nowych uprawnień.. I tu moje pytanie. Czytając pilnie Wasze posty zauważyłem,że kilku Kolegów robi dodatkowe uprawnienia B96.jak wiem egzamin na B96 i na Edo B jest taki sam,czyli tylko praktyczny.Różnica polega tylko na odbyciu kursu na Bdo E lub na zapisaniu się tylko na egzamin na B96. Oczywiście co za tym idzie trzeba się pozbyć tysiąca złociszy za kurs,ale czy nie warto ponieść tych kosztów,zdać raz egzamin i mieć uprawnienia większe niż 4250kg?. Jakie jest Wasze zdanie?

No i co jeszcze wypatrzyliście w przyczepce? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam raport z NL. Przyczepa bez zacieków,grzyba jak również nie ma żadnych brzydkich zapachów.ma oczywiście normalne ślady użytkowania.a to mała dziurka w stoliku a to pęknięty rożek lustra w łazience i kolega stwierdził że trzeba ją całkowicie elegancko wysprzątać i wymyć.z uszkodzeń rzeczywiście tylko to co na fotkach przy oknie. tak to wygląda przez telefon z relacji kolegi który był i pooglądał na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same schody :(  pojechałbym już dziś...ale dmc mam ciut za wysokie :)  choć myśle że to 200 kg może mnie chyba nie powstrzymać :)))

Pożycz paska, DMC ma niecałe 2000 kg, a na haku 1500 kg i spokojnie dotargasz przyczepę do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ku temu się skłaniam właśnie. Ale koledzy piszą namiętnie o tym że dorabiają B96 i stąd moje pytanie wynikło.

Zdecydowanie zrób B+E. Z marszu i tak do egzaminu nie podejdziesz, bo praktycznie na bank oblejesz. Trzeba niestety poznać kilka niuansów, co i jak masz na egzaminie wykonać. 

 

Zatem i tak chcąc nie chcąc będziesz musiał wykupić ok. 4-5 godzin jazd. Cały kurs to raptem 10 godzin. Sam przelicz, czy Ci się opłaca jeżeli różnica w limitach masy to 4250 lub 7000 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.