Skocz do zawartości

włóczęga po Francji


gajos

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie:czy ktoś z sz.forumowiczów uskutecznił włóczęgę cepką po Francji,ciekaw byłbym doświadczeń z takiej łazęgi-gdzie noclegi,przystanki,parkingi,niby parkingi itp.,być może będę "zmuszony" do takiego włóczęgostwa we wrześniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem na północy normandia i zjazd do Paryża. Fantastycznie, bezpiecznie, mało turystów bo morze zimne. Spałem na dziko, na tanich campingach miejskich i dużych z basenami. Kupiłem lokalny przewodnik po campingach i się szwędaliśmy. Nawet po miasteczku akademickim z przyczepą jeździłem bo żonę na uczelnię na koniec podrzuciłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ale ja chcę bardziej na południe,Nancy,Flavigny-Sur-Ozerain(tam kręcili "Czekoladę"-dla mnie film kultowy),region Dordogne przede wszystkim,czyli

1.na dziko-jestem zielony, co szukać,gdzie patrzyć

2.camping miejski-jakie ceny plus minus...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejski czyli manicypalny czy jak to się po ichniemu nazywa to camping prowadzony przez gminę czy miasto. Do recepcji przychodzi Pani od 8 do 16tej jak do biura. Po 8 wpadają służby miejskie te same co biegają po mieście, przyciąć trawniki, przemyć toalety. Jak przyjedziesz po godzinach pracy recepcji czekasz na dużym bezbiecznym parkingu przed przy wjeździe lub na samoobsługowym camperkarku gdzie za 5e opuszcza Ci się słup w drodze lub podnosi bramka. Na tym camperkarku masz wodę, toaletę możesz bezpiecznie czekać do rana wśród innnych camperów. Ceny są średnio o polowę niższe niż na komercyjnych campingach bo nie ma basenów, wypasu, odwalonych łazienek ale czysto i bezpiecznie. W przewodniku, który polecam zamówić w automobilklubie fancuskim masz osobny dział o tych campingach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz trochę mojej Francji http://forum.karawaning.pl/topic/12485-5000-km-z-niewiadka/