Skocz do zawartości

jaka przyczepa na 4 osoby


tornado4

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich nazywam się Daniel i jestem nowicjuszem na tym forum mam do was prosbę

 

od kilku lat moim marzeniem jest zakup przyczepy kempingowej i wyjazd z rodziną do chorwacji ale zawsze było coś innego ważniejszego do zrobienia a to nie było kasy  itd.   w chwili obecnej dostałem zastrzyk gotówki mam 7000zł   i chciałbym w tej cenie zakupić używaną przyczepę kempingową aby można było spędzić w niej miłe wakacje z rodziną niestety nie znam się na przyczepach dlatego moja prośba o pomoc

 

interesuje mnie przyczepa która pomieści (miejsca do spania )  dla 4 osób 3 dorosłych i 1 dziecko w wieku 7 lat 

przyczepa musi mieć toaletę prysznic to są najważniejsze żeczy po za miejscami do spania  bardzo proszę o porady jakiej przyczepy szukać  wiem że z kwotą 7tyś nie zaszaleję ale mam brata w uk i zastanawiam się nad sprowadzeniem takiej przyczepy właśnie z uk bardzo proszę o pomoc za którą z góry dziękuję

 

 

 

p.s  posiadam auto vw touran więc mogę ciągać przyczepy do 1500dmc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witaj. widać, że za bardzo nie chciało Ci się choć trochę

poczytać tematów na forum.

Może jak byś troszkę czasu temu forum poświęcił to:

Uzupełniłbyś kolego profil i doczytałbyś, że my tu nie podajemy na tacy

przyczep do kupienia.

Swoje potrzeby w zasadzie już masz sptecyzowane. Wiesz ile potezebujesz

miejsc do spania i jakie wyposażenie jest Ci niezbędne.

To kolego do roboty- trzeba szukać samemu.

Jak coś znajdziesz, co Ci będzie odpowiadało to zapodawaj śmiało

linka i pytaj o naszą ocenę. Jeśli wypadnie pozytywnie, wtedy poproś o 

pomocne oględziny przy zakupie. Napewno znajdzie się wtedy dobra dusza i 

udzieli Ci takowej pomocy.