Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Awaria centralki movera

mover centralka awaria naprawa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 sverige2

sverige2

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 43 postów

Napisano 04 marzec 2015 - 03:34

OK. Kristofer. Dzięki wielkie za odpowiedź, będę musiał więc poczekać.  O i le się mogę domyślać, to z tego co ten on mówił, i z kim zostałem połączony przez sekretarę, to czlowiek który jest w zespole konstruktorów movera. Gdybyś zechciał np. osobiście go zapytać o sprawy techniczne, i z nim sobie co nieco omówić i po fachowemu przedyskutować, czy uzgodnić, to mogę Ci przesłać na PW. bezpośredni nr. telefonu do niego, który to od niego samego otrzymałem, właśnie w celu kontaktu bezpośredniego.



#32 Kristofer

Kristofer

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8665 postów
  • Telefon:Jest
  • SkądLubelskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Specjalny II
  • Holownik:Stary ale żwawy.

Napisano 04 marzec 2015 - 06:46

Myślę, że dopóki nie ma zmierzonych napięć, to nie ma jeszcze o czym rozmawiać.
Numery mam. Przypomnij się pod koniec kwietnia.


Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów!  :foch:   

Oczekujesz pomocy? Używaj poprawnej pisowni. Popieraj akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

 

Zezwalam na kopiowanie bez pytania mnie o zgodę, powyższego tekstu, dotyczącego poprawnej pisowni i umieszczanie go w sygnaturze własnego profilu.

"Inteligencja, to zdolność, przy pomocy której pojmujemy ostatecznie, że wszystko jest niepojęte"  ;) 


#33 sverige2

sverige2

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 43 postów

Napisano 04 marzec 2015 - 08:47

Ale to nie są te numery ktore posiadasz i podajesz. Ja posiadam numer bezpośrednio do konstruktora movera P1, więc jeżeli chcesz to daj znać.

Poza tym mam jeszcze pytanko, jak Ty to widzisz ? Gdybym w międzyczasie znalazł centralkę oryginalną, to jaki byłby Twój wybór, gdyż ceny obu urządzeń leżą na podobnym poziomie, tylko ten pilot od P1 jest bardziej zaawansowany, posiada wyświetlaną informację o aktualnej mocy itd.


Użytkownik sverige2 edytował ten post 04 marzec 2015 - 08:52


#34 Kristofer

Kristofer

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8665 postów
  • Telefon:Jest
  • SkądLubelskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Specjalny II
  • Holownik:Stary ale żwawy.

Napisano 04 marzec 2015 - 18:02

Wiem. Na forum podawałem jedynie numery ogólnodostępne (z oczywistych względów :skromny: ).

Abstrahując od różnych niuansów technicznych i innych, moje podejście dla w/w kwestii jest zawsze jednakowe: oryginał.


Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów!  :foch:   

Oczekujesz pomocy? Używaj poprawnej pisowni. Popieraj akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

 

Zezwalam na kopiowanie bez pytania mnie o zgodę, powyższego tekstu, dotyczącego poprawnej pisowni i umieszczanie go w sygnaturze własnego profilu.

"Inteligencja, to zdolność, przy pomocy której pojmujemy ostatecznie, że wszystko jest niepojęte"  ;) 


#35 sverige2

sverige2

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 43 postów

Napisano 04 marzec 2015 - 19:47

OK. Dzięki bardzo. Czyli szukam oryginału.



#36 Kristofer

Kristofer

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8665 postów
  • Telefon:Jest
  • SkądLubelskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Specjalny II
  • Holownik:Stary ale żwawy.

Napisano 05 marzec 2015 - 01:15

OK. Dzięki bardzo. Czyli szukam oryginału.

"P1", to jest pomysł zupełnie awaryjny, jak już nie będzie innej możliwości  na zdobycie oryginału. Wtedy dopiero można by było coś o tym myśleć.


Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów!  :foch:   

Oczekujesz pomocy? Używaj poprawnej pisowni. Popieraj akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

 

Zezwalam na kopiowanie bez pytania mnie o zgodę, powyższego tekstu, dotyczącego poprawnej pisowni i umieszczanie go w sygnaturze własnego profilu.

"Inteligencja, to zdolność, przy pomocy której pojmujemy ostatecznie, że wszystko jest niepojęte"  ;) 


#37 sverige2

sverige2

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 43 postów

Napisano 12 marzec 2015 - 08:25

Witaj Kristofer. Czy masz może jakieś namiary na kogogoś, kto byłby w stanie naprawić oprogramowanie centralki Truma Mower SE. Mam możliwość nabyci takiego sprzętu bez jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, lecz niestety z padniętym oprogramowaniem.



#38 Kristofer

Kristofer

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8665 postów
  • Telefon:Jest
  • SkądLubelskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Specjalny II
  • Holownik:Stary ale żwawy.

Napisano 12 marzec 2015 - 23:02

Witam,

problem jest w tym, że software posiada tylko producent i autoryzowany serwis. Za granicą są firmy, co tylko tym się trudnią, ale usługa jest droga (ok. 130 €), więc nie sądzę, aby Ci się to kalkulowało. Można by zgrać oprogramowanie z nowej centralki, ale scalaki nie są w podstawkach, więc praktycznie nie znam nikogo, kto zechciałby "rozbebeszać" dla kogoś własną centralkę w tym celu.


Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów!  :foch:   

Oczekujesz pomocy? Używaj poprawnej pisowni. Popieraj akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

 

Zezwalam na kopiowanie bez pytania mnie o zgodę, powyższego tekstu, dotyczącego poprawnej pisowni i umieszczanie go w sygnaturze własnego profilu.

"Inteligencja, to zdolność, przy pomocy której pojmujemy ostatecznie, że wszystko jest niepojęte"  ;) 


#39 sverige2

sverige2

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 43 postów

Napisano 13 marzec 2015 - 05:39

Dzięki za odpowiedź Kristofer, ale za 130 jurasów, lub za 180 wraz z pilotem, to można kupić gotową używaną i sprawną centralkę, więc te firmy żadnej chyba specjalnej przysługi nie robią ? Myślałem że może jest ktoś z kolegów lub znajomych kto ma już rozpracowany temat, i że sprawa wygląda tak jak kiedyś z "komorkami" było,  5 min. i gotowe, i że robi to za nasze polskie zł. w odpowiednio niższym przeliczeniku :]. Pozdrawiam


Użytkownik sverige2 edytował ten post 13 marzec 2015 - 05:42






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: mover, centralka, awaria, naprawa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych