Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś pewien że nie ma wlewu w bagażniku??? Jak tam to tylko pogratulować francuzom kolejnego genialnego pomysłu w motoryzacji :hop1:

Któryś z vagów też ma taki patent jak dobrze kojarzę. Któreś kombi, suv...? Poszuka się ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh, ta dzisiejsza motoryzacja. Ja ostatnio kontrolnie odpaliłem cmaxa  po tygodniowym postoju na mrozie gdzie dochodziło do -24, odpalił jak było - 16... i to wszystko diesel (2.0), 10 letni, 235 tyś. Owszem lekko zaworami melodię zagrał, jakiś tam dymek było widać :) ale nie dość, że odpalił to jeszcze woził mnie po mieście. W między czasie odstałem w swoje w korku bo nowiutki outlander zamarzł na środku drogi. Suchy był i czysty, więc prosto z ciepłego garażu, widać nie przystosowany do warunków.

 

im dłużej czytam o tej motoryzacji to coraz mniej mam ochotę wydawać na zmianę auta kasę, bo nie wiadomo ile to jeszcze pojeździ.

 

a odnośnie add blue - widziałem ostatnio jak jedna pani na siłę chciała podłączyć pistolet do wlewu LPG i zatankować, jednak coś jej tam do końca nie grało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C4GP silnik BlueHdi dostał w sierpniu 2015 roku. Akurat wtedy się rozglądałem za autem i pamiętam zmianę gamy wersji tego modelu wywołaną zmianą silnika.

 

PSA BlueHdi wprowadziło w 2013 roku i od tego roku sukcesywnie zaczeli je montować w swoich pojazdach.

Czyli trochę się pomyliłem w obliczeniach, bo mi się pomyliło z e-HDi. Silniki BlueHdi są narynku od 4 lat. Na świecie jeździ ich już ponad milion sztuk.

Lza - jakie to auto?

 

 

 

 

Książkowe objawy wytrącenia się parafiny z ON i zapchania filtra paliwa. Zobacz co jest na fakturze z serwisu... 

PS. Jak nie wymienili filtra paliwa to przy następnym mrozie sytuacja się powtórzy. 

 

Albo woda w filtrze paliwa. PSA zaleca wymianę filtrów zazwyczaj po 60k km.

Jesteś pewien że nie ma wlewu w bagażniku??? Jak tam to tylko pogratulować francuzom kolejnego genialnego pomysłu w motoryzacji  :hop1:

 

Ma wlew w bagażniku 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem podsumowania:

mamy XXI wiek. Doskonale wiemy, że w przyrodzie występują temperatury niższe niż -40°C i jeżdżą w takich temperaturach samochody. Jedne firmy potrafią zrobić auta, które nie odmawiają jazdy w tych warunkach a inne nie potrafią lub nie chcą. Jako użytkownika mało mnie obchodzi co zamarzło, również mało mnie obchodzi czy jakaś ciecz ma temperaturę zamarzania +5 czy -50. Auto ma jeździć, Jeśli jakiś płyn zamarza, rozwarstwia się czy cokolwiek gdziekolwiek się z nim dzieje, to producent ma to przewidzieć i rozwiązać w dowolny sposób. Jedni producenci potrafią to zrobić inni nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem podsumowania:

 

mamy XXI wiek. Doskonale wiemy, że w przyrodzie występują temperatury niższe niż -40°C i jeżdżą w takich temperaturach samochody. Jedne firmy potrafią zrobić auta, które nie odmawiają jazdy w tych warunkach a inne nie potrafią lub nie chcą. Jako użytkownika mało mnie obchodzi co zamarzło, również mało mnie obchodzi czy jakaś ciecz ma temperaturę zamarzania +5 czy -50. Auto ma jeździć, Jeśli jakiś płyn zamarza, rozwarstwia się czy cokolwiek gdziekolwiek się z nim dzieje, to producent ma to przewidzieć i rozwiązać w dowolny sposób. Jedni producenci potrafią to zrobić inni nie. 

 

ależ producent przewidział

post-2580-0-69462600-1484141201_thumb.jpg

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieno, musze wysłać to mojej z dopiskiem, że muszą dokupić mobilne podgrzewane garaże ;) trzeba taki garaż ciągnąc za sobą jak przyczepkę kempingową i w nim parkować. ;)

Edytowane przez Lza (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie.

Od pół roku użytkuje VW Tourana 2,0 TDI z magicznym AdBlue i ostatnie mrozy mu nie zaszkodziły. Tzn. autko przestało kilka ładnych godzin przy -21 st.C i normalnie odpaliło i normalnie jechało. Wg teori opisywanej tu na forum, AdBlue powinno byc zamarznięte i samochód powinien odmówić jazdy - czego nie zaznałem.

O problemach z AdBlue dowiaduje sie właśnie od was na tym forum... więc póki co osobiście dementuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie.

Od pół roku użytkuje VW Tourana 2,0 TDI z magicznym AdBlue i ostatnie mrozy mu nie zaszkodziły. Tzn. autko przestało kilka ładnych godzin przy -21 st.C i normalnie odpaliło i normalnie jechało. Wg teori opisywanej tu na forum, AdBlue powinno byc zamarznięte i samochód powinien odmówić jazdy - czego nie zaznałem.

O problemach z AdBlue dowiaduje sie właśnie od was na tym forum... więc póki co osobiście dementuję.

 

poczekaj jak będzie pod -30'C

bo przy takich temp zaczynały się problemy -26/-28

 

mój przy -20 też odpalił i jeździł normalnie o czym już pisałem

 

zresztą VW znany jest z pisania odpowiedniego softu dla swoich silników

być może odcina adblue, bo kto by tam badał przy -20  :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.