Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

Po długich poszukiwanach na placu boju zostało nam kilka modeli o  dmc do 2200

Czy mieliście cos z nimi do czynienia ?

Do ciągnięcia buda 1300dmc.

Oto holowniki:

 

Toyota Raw4  2006-2009   2.2 16V D-4D 177KM - diesel

Toyota Raw4 2006-2009  3.5 V6 269KM - benzynka

Toyota Corolla Verso 2006-2009 2.2 16V D-4D 177KM - diesel

C4 Picasso 2007-2009  2.0 HDi FAP 150KM -diesel

C4 Picasso 2007-2009  2.0 HDi FAP 163KM -diesel

C4 Picasso 2007-2009  2.0 16V 140KM

 

Wszystkie ze skrzynią manualną.

Opinie o Toyotach sa skrajne - z kilkoma osobami rozmawiałem i mówia że auta są bardzo wytrzymałe, ale przy holowaniu budek sprzegła szybko padają ? O cytrynach nic nie wiem oprócz mojej poprzedniej c4p 1.8 lpg, że autko jest ok i żadnych niespodzianek nie miałem

Edytowane przez Boas43 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

C4 Picasso 2007-2009  2.0 HDi FAP 150KM -diesel

C4 Picasso 2007-2009  2.0 HDi FAP 163KM -diesel

C4 Picasso 2007-2009  2.0 16V 140KM

 

Wszystkie ze skrzynią manualną.

 

 

Chcesz znaleźć 2.0 HDi z manualem? Powodzenia w szukaniu ;) Na rynku w PL to może jest kilka sztuk raptem. 90% to były wersje z MCP i takich jest najwięcej. Natomiast jeśli znajdziesz przyzwoite auto z takim silnikiem to do ciągnięcia budy 1300 nada się bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukamy, szukamy :) Skrzynie mcp odpadaja ponieważ za dużo z nimi problemów......

Problemy z tymi skrzyniami wynikają chyba z dużych przebiegów, w moim C4GP żadnych problemów nie miałem przez ostatnie ca.75 kkm. auto ma przebieg 180kkm, co nie zmienia faktu, że do ciągnięcia przyczepy się nie nadają. Autko generalnie bardzo fajne polecam pneumatyczne zawieszenie, droższe w serwisie ale tył nie siedzi na asfalcie no i komfort oczywiście .

 

Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z tymi skrzyniami wynikają chyba z dużych przebiegów, w moim C4GP żadnych problemów nie miałem przez ostatnie ca.75 kkm. auto ma przebieg 180kkm, co nie zmienia faktu, że do ciągnięcia przyczepy się nie nadają. Autko generalnie bardzo fajne polecam pneumatyczne zawieszenie, droższe w serwisie ale tył nie siedzi na asfalcie no i komfort oczywiście .

 

Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka

 

Nie tyle z dużych przebiegów co z konieczności przyuczania skrzyni raz do roku albo przynajmniej na każdym przeglądzie. Niestety w Polsce jak to w Polsce. Przeglądy w ASO robi się w trakcie trwania gwarancji, a potem już się nikt tym nie przejmuje więc i nikt nie robi przyuczenia skrzyni, a potem są kangury i inne i powolna degradacja sprzęgła i dwumasy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to wy nie wymieniacie oleju w skrzynkach automatycznych ?kiedyś w dsg co 50 tyś km minimum, jeździłem 2 autami w automacie tak 8 tyś km na miesiąc i powiem że po wymianie oleju w skrzyni lepiej jeździło.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Panowie mam pytanie chce zmienic  auto z sharana 1,9 tdi 115km na renaul grnad espce i szukam  albo benzyna 2,0 turbo 170 km lub disel 2,0 bo jesli chodzi o silniki to juz mam chybya wybrany ale slyszalem ze grand espce w automacie ma bezstopniowa skrzynie biegow i ze nim nie ujade za daleko co mnie zdziwilo  bo wydaje mi sie ze te auta nie posiadaly takiej skrzyni bezstopniowej a i czy lepszy automat czy manula 

Moze ktos z forumowiczow posiada grand espace ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne skrzynie, zwykle "biegowe".

Musisz znać rocznik i silnik i sprawdzić co tam siedzi, np na stronie PRND

Wszystkie AT są fajne, tylko kwestia jak była obsługiwana i w jakich warunkach pracowała.

I jak będzie się zachowywała przy ciąganiu budy (w sensie grzania i przegrzewania)

 

Wysłane z telefonu.

 

Edytowane przez chris_66 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz znaleźć 2.0 HDi z manualem? Powodzenia w szukaniu ;) Na rynku w PL to może jest kilka sztuk raptem. 90% to były wersje z MCP i takich jest najwięcej. Natomiast jeśli znajdziesz przyzwoite auto z takim silnikiem to do ciągnięcia budy 1300 nada się bez problemu.

Co prawda nie znalazłem zwykłego c4p, a za to kupiłem c4gp 2.0 150 w manuału. Miesiąc czekania i okazja się nadążyła Jak dla mnie przesiadka z benzyny 1.8 na diesla 2.0 przypomina mi auto z powrotu do pracy i te słynne pasy ognia na asfalcie bez porównania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Voku przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.