Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj byl pierwszy test Alhambry z przyczepa. 550km zrobione w okolo 7 godzin ze spalaniem 10,5 litra.

Szczerze powiem ze nie ciagalem przyczepy zadna terenowka ani wielkim suvem ale ciezko mi sobie wyobrazic ze moze byc jeszcze lepiej.

Stabilnosc, dynamika - rewelacja. Wyprzedzanie "tirow" na autostradzie to pestka. Kick down, zrzut na 4 i 110 jest doslownie po chwili.

ATC nie interweniowalo ani razu, przynajmniej nie czulem. I to mimo dosc duzego wiatru przez wiekszosc drogi.

Jestem zachwycony.

 

Jak przyczepa i jakie dmc ?

 

 

Rafał Wosik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fendt Opal 560 SRF, 1500 MW i 1800 DMC

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Jestem na 100% pewien że i z 2000 DMC poradzi sobie okazjonalne nawet i po "autostradowych górach".

U mnie 2200 myśle ze da radę okazjonalnie

 

 

Rafał Wosik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w papierach jest 2400. I zapis w ksiazce ze na kazde tysiac metrow wysokosci 10% w dol.

Aha, to z jaka latwoscia DSG rusza pod gorke z podpieta przyczepa to jest mistrzostwo swiata. Chocbym sie zesr... to manualem az tak zgrabnie nie rusze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, to z jaka latwoscia DSG rusza pod gorke z podpieta przyczepa to jest mistrzostwo swiata. Chocbym sie zesr... to manualem az tak zgrabnie nie rusze.

O tak ruszanie pod górę jak i sama jazda automatem jest na pewno wygodniejsza niż manualem  :ok:  z tym nie ma

co dyskutować, ale ruszanie pod górę manualem naprawdę nie wymaga nadludzkich umiejętności  :look:  można 

to zrobić równie sprawnie jedną jak i drugą skrzynią, bez problemu :ok: :ok: :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudek - ja z trochę mniejszą ppą (-100kg) po płaskim odrywam ją od asfaltu Outlanderem o podobnych parametrach jak twój holownik.

Jest super.

Niestety moja euforia maleje z każdym % pod górę i każdym *C więcej w upał pod ową górę.

Jak był nowy to tak nie było ale jak już było 80 tysi km i 4 rok użytkowania parametry wytrzymałościowe spadły.

Temat znasz - do tego "dołożyła" się "okradziona" z grubości chłodnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 ale ruszanie pod górę manualem naprawdę nie wymaga nadludzkich umiejętności 

 

Zwłaszcza gdy hamulec elektryczny czuwa nad tym, by auto się nie stoczyło  :palacz:

 

@Jarosław69 a co się dzieje z Mitsu ? bo też na początku brałem pod uwagę Outlandera, ale odpadł ze względu na przekładnię kątową i poprzeczny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mitsu po listopadzie 2009 dopuściło do głosu żebraków/ księgowych i chłodnica została odchudzona prawie o połowę. :puk:

To się mści w ekstremalnych warunkach typu długie podjazdy już w AT za Wiedniem lub CRO gdy na zewnątrz gorąco a na haku prawie max.

Pisałem o tym dość obszernie.

Wcześniejsze  wersje  nie miały tych przypadłości.

Co do silnika (w umiarkowanych warunkach)  i możliwości Mitsu to żadnych uwag - wszystko super włącznie ze spalaniem z dużym ogonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.