Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

W przypadku osobówek i poziomu spalania oleju napędowego, montaż LPG do silników diesla to trochę sztuka dla sztuki. Co innego w ciągnikach siodłowych  :yes:

 

Osobiście do LPG mam stosunek bardzo pozytywny. Mam obecnie w 3 samochodzie i jedyna wada tego rozwiązania to mały zasięg na samym LPG. Więcej minusów nie stwierdziłem przez 400000km na LPG. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiodłem się parę lat temu kiedy śmigałem omegą 2.4. Udany silnik 125 km jednak gaz albo był źle dobrany przez poprzedniego właściciela albo coś było nie tak. Non stop jeździłem ustawiać i ciągle coś było. To lambda walnęła, to palił jak smok. Problemy z odpaleniem i w ogóle. Jak w końcu udało się dojść do ładu, przyszły jesienno-zimowe dni to znów łykał jak smok 25/100. Wtedy nadszedł kres i poszedł do żyda. Po nim właśnie miałem i mam nadal galaxego w 1 budzie 1.9 tdi. Moja połówka chciała 2.3 w gazie jednak ja chciałem pełne 7 foteli mieć i zapas pod autem. Bałem się że znów na gazie będzie to samo

Poza tym widziałem u znajomych jak zawory gaz wypala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jedynie miałem golfa w lpg, zrobiłem nim na gazie ze 150tys i później znajomy nim jeździł jeszcze z 6 lat, nie wiem ile nalatał ale nigdy nie narzekał na gaz. Kumpel miał w audi 100 albo pierwszym a6, nie pamiętam, zagazował jak miał niecałe 200tys a sprzedał jak miał ponad 700tys i całkiem dobrze jeździł. Tylko ten zasięg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój opel frontera 2,4 , kupiłem w Niemczech stan idealny 125tyś km 93rok kupiłem to auto dlatego że miałem dość nowoczesnych diesli ,2 lata temu założyłem sekwencje stag 300 GO bardzo pięknie chodzi ale to jest silnik 2,4 żeliwny blok żeliwna głowica ,duże zawory ,żeliwne prowadnice także o wypaleniu zaworów nie ma mowy ,znajomy leśnik najechał na gazie tym autem już 200tyś ponoć zegar.auto stworzone do ciągnięcia dużych budek pozdrawiam Arek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej... niestety dzisiaj rano jakiś pajac przywalił nam w tyłek w c4p tak, że raczej autko raczej pójdzie na żyletki, ale to wyjdzie po wizycie rzeczoznawcy z PZU. Całe szczęście, że małżonce nic się nie stało.....

Niestety znowu najprawdopodobniej czeka nas wybieranie autka ale teraz bedzie raczej gorzej ponieważ musze dobrać holownik pod przyczepę i tak aby nie przekroczyć 3,5 T. Panowie moze podpowiecie jakie autko bedzie dobrym wyborem do Burstnera 1300 dmc - w gre wchodzi tylko diesel oraz lpg i do kwoty coś +- 27tyś  - wiem, że to nie dużo ".. ale jak sie nie ma miedzi to się na d...e siedzi..". Bryła auta to cos w podobie do C4P lub kombiak ponieważ trochę gratów pakujemy jak wyjeżdżamy. Macie jakieś swoje typy holowników w tej kwocie ?

 

Kurcze, a jutro mieliśmy wyjeżdzać :wrrr:

Edytowane przez Boas43 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej... niestety dzisiaj rano jakiś pajac przywalił nam w tyłek w c4p tak, że raczej autko raczej pójdzie na żyletki, ale to wyjdzie po wizycie rzeczoznawcy z PZU. Całe szczęście, że małżonce nic się nie stało.....

Niestety znowu najprawdopodobniej czeka nas wybieranie autka ale teraz bedzie raczej gorzej ponieważ musze dobrać holownik pod przyczepę i tak aby nie przekroczyć 3,5 T. Panowie moze podpowiecie jakie autko bedzie dobrym wyborem do Burstnera 1300 dmc - w gre wchodzi tylko diesel oraz lpg i do kwoty coś +- 27tyś - wiem, że to nie dużo ".. ale jak sie nie ma miedzi to się na d...e siedzi..". Bryła auta to cos w podobie do C4P lub kombiak ponieważ trochę gratów pakujemy jak wyjeżdżamy. Macie jakieś swoje typy holowników w tej kwocie ?

 

Kurcze, a jutro mieliśmy wyjeżdzać :wrrr:

Chcesz cmaxa 2.0 tdci ? Za trochę ponad połowę budżetu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no patrzę teraz na coś z większymi konikami niż to co miałem minimum 140-150 oraz większym momencie obrotowym. Według wyliczeń to auto musi mieć swoje dmc max 2200kg. Rocznikowo też nie chciałbym niżej niż 2005.

Czyli najlepszy holownik 2.0 tdci z 2006 idealnie podchodzi ;). Dmc 1990, na haku 1500kg, mocy 136 w papierach, na żywo więcej;). Bardziej na powaznie to do budki 1300kg byłby ok, moje 1500kg dzielnie do Cro zaciągnął, fotki na blogu chyba 2013r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.