Skocz do zawartości

N375


petek

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję przyczepy dla 3 os. w tym jedno małe dziecko (2 lata). Nie mam żadnego doświadczenia ani wiedzy w zakresie przyczep. Czytając to forum skłaniam się do kupienia przyczepy polskiej, bo tanie są do niej części i łatwo dostępne. Zastanawiam się więc czy warto kupić Niewiadówkę N375? N126n jest jakby nieco przymała. Mój samochód do Dacia Logan MCV (kombi) z silnikiem 1.5 dCi (70 KM). Proszę o opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy warto kupić Niewiadówkę N375?
Ha, tylko ją znajdz! Jest ich bardzo mało na rynku, ale jak się trafi to myślę że warto. N375 ma klasyczną konstrukcję szkieletową a nie laminat i choć może odbiega trochę jakościowo od zachodnich to napewno atrakcyjniejsza będzie relacja rocznik/ cena. Tu jest jakas oferta tyle ze bez fotek. http://moto.allegro.pl/item214025603_przyczepa_kempingowa_niewiadow_n375_przedsionek.html Powodzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj petek,czy ja wiem czy tu trzeba patrzeć na ceny części.

Jeżeli chodzi o podwozie i najazd to ceny są porównywalne,bo jest to to samo co w zachodnich przyczepach i tak samo dostępne przy ewntualnych naprawach nadwozia to tak samo jak za zachodnią zapłacisz bo jest to przyczepa zbudowana na tej samej zasadzie,a podobno jakość wykonania N375 (wnętrze) w porównaniu do przyczep zachodnich pozostawiał wiele do życzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj petek

 

tak jak juz napisał Sowa_77 konstrukcja polskich jak i zachodnich przyczep jest porownywalna tak zreszta jak i ceny czesci zamiennych do polskich przyczep i zagranicznych, czego doswiadczylam gdy "moja gorsza polowa" naprawiala nasz domek :hop1: sprowadzony z holandii lekko uszkodzony :]

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

petek!

N375 ma klasyczną konstrukcję szkieletową a nie laminat