Skocz do zawartości

CARVER CASCADE 2 - nie działa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jak pomaluje korek to po pierwszym spuście wody farbę poniszczę kluczem i będzie brzydula.

Ale daliście mi do myślenia z czymś innym. ...4 śrubki klosza mogłem dziś podrzucić z konstrukcjami pod reklamy do malarni proszkowej . Podrzuciłem konstrukcje pod solary ;) , mogłem i śrubki. Może coś mamy już z pomalowanych. Poszukam.

 

Pozdrawiam.

 

Nie tak szybko się zniszczy lakier,przecież ten korek trzeba dokręcać z czuciem - bo dokręcając kluczem możesz uszkodzić nawet gwint w obudowie. Dlatego proponuję naciąć brzeszczotem rowek tak by można było dokręcać ten już pomalowany korek śrubokrętem i w tedy nie będzie problemu z uszkodzeniem lakieru busted.gifpifo.gifbrawo.gif.

 

Pozdro,,,,,,,,,,,,,,,,banan.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Nie tak szybko się zniszczy lakier,przecież ten korek trzeba dokręcać z czuciem - bo dokręcając kluczem możesz uszkodzić nawet gwint w obudowie. Dlatego proponuję naciąć brzeszczotem rowek tak by można było dokręcać ten już pomalowany korek śrubokrętem i w tedy nie będzie problemu z uszkodzeniem lakieru busted.gifpifo.gifbrawo.gif.

 

Pozdro,,,,,,,,,,,,,,,,banan.gif

 

Kluczem też można kręcić z wyczuciem.

Cóż ... mój pierwszy kontakt z ową śrubą nie miał wiele wspólnego z wyczuciem , ale sam się o to prosił ;) Nowy korek dokręciłem już na tyle byle był tylko szczelny. Niemniej jednak mnie ten kolor nie razi. Korek jest w głębi klosza i niech sobie tam świeci swą złotą aurą ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo dobry pomysł z tym mosięźnym korkiem,znajomy też ukręcił przy odkręcaniu.Wysłałem mu właśnie informację żeby pogalopował do Castoramy. Faktem jest że te oryginalne korki to jakieś nieporozumienie,w środku puste,ścianki cienkie -jest kwestią czasu kiedy ze starości pękną przy odkręcaniu. Na zimę zawsze wykręcam korek i w jego miejsce pakuję korek od wina. Słusznie ktoś napisał że na zimę może się tam wpakować jakiś robal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ten korek też jest do wymiany - podczas użytkowania - jak woda się nagrzeje - to zaczyna z niego powoli kapać - jest to denerwujące :/ teraz wiem co z tym zrobić

 

Ale może wystarczy tylko wymiana tych dwóch oringów? a jeśli to wina pękniętego korka to pozostaje Ci zakup mosiężnego zamiennika lub oryginału na Ebayu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.........Faktem jest że te oryginalne korki to jakieś nieporozumienie,w środku puste,ścianki cienkie -jest kwestią czasu kiedy ze starości pękną przy odkręcaniu.

 

Wydaje mi się że masz całkowitą racje w ocenie jakości owego korka . Pokusił bym się o stwierdzenie że celowym jest takie wykonanie przez producenta by mieć stały dochód na sprzedaży. Tak jak zauważyłeś cieńka ścianka z gwintem a na dodatek dodatkowo osłabiona niczemu niesłużącymi otworami w gwincie .

Ale może wystarczy tylko wymiana tych dwóch oringów? a jeśli to wina pękniętego korka to pozostaje Ci zakup mosiężnego zamiennika lub oryginału na Ebayu

 

Tam jest tylko jedna uszczelka . O okrągłym przekroju , dostępna także w castoramie w zestawie naprawczym wylewek bateryjnych bądź na sztuki.

 

 

Ten post zawierał zdjęcia lub inne załączniki, które zostały utracone w wyniku awarii technicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim bojlerze jest starsza wersja korka z 2 oringami plus zaczepy zabezpieczające przed wypadnięciem niedokręconego korka,co nie znaczy że jest solidniejszy :>. W temacie zamiennika z mosiądzu przypomniałem sobie kwestię łączenia miedzi z aluminium-otóż teoretycznie nie powinno się stosować bezposredniego styku tych dwóch metali gdyż tworzy się ogniwo niszczące aluminium (króciec wylotowy jest aluminiowy). Ale w naszym zastosowaniu to rozwiązanie i tak przeżyje całą przyczepę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

W moim bojlerze jest starsza wersja korka z 2 oringami plus zaczepy zabezpieczające przed wypadnięciem niedokręconego korka,co nie znaczy że jest solidniejszy :>. W temacie zamiennika z mosiądzu przypomniałem sobie kwestię łączenia miedzi z aluminium-otóż teoretycznie nie powinno się stosować bezposredniego styku tych dwóch metali gdyż tworzy się ogniwo niszczące aluminium (króciec wylotowy jest aluminiowy). Ale w naszym zastosowaniu to rozwiązanie i tak przeżyje całą przyczepę

mam pytanie bo ja tez posiadam tego starszego typu, jaki jest jego gwint bo doczytanych informacji znalazlem ze 1/2 ' ale to jest chyba ten nowszy, bo mi zaslepka 1/2 ' nie w chodzi a 3/8' jest za luzna, bede wdzieczny za odpowiedz

 

Znalazlem katalog do tego urzadzenia

 

http://www.mjcc.co.uk/Spares/Water%20Heaters/Carver%20Cascade.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wobec tego masz Henrego ;)

 

mam pytanie bo ja tez posiadam tego starszego typu, jaki jest jego gwint bo doczytanych informacji znalazlem ze 1/2 ' ale to jest chyba ten nowszy, bo mi zaslepka 1/2 ' nie w chodzi a 3/8' jest za luzna, bede wdzieczny za odpowiedz



Znalazlem katalog do tego urzadzenia

 

http://www.mjcc.co.uk/Spares/Water%20Heaters/Carver%20Cascade.htm

Powiadasz WaćPan "wąsy wychodzą  z niego" ? wobec tego masz Henrego :)

 

Nowszy typ  (po 1987 r) o nazwie Henry- water heater  (truma)

 

Na e-bay'u masz aukcję  obu wersji na raz. (porównaj różnicę  zwojów gwintu lub zakup)

 

Do tego zamiennika korka w castoramie niestety nie dobierzesz.

Edytowane przez pasjonat (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wobec tego masz Henrego ;)

 

Powiadasz WaćPan "wąsy wychodzą  z niego" ? wobec tego masz Henrego :)

 

Nowszy typ  (po 1987 r) o nazwie Henry- water heater  (truma)

 

Na e-bay'u masz aukcję  obu wersji na raz. (porównaj różnicę  zwojów gwintu lub zakup)

 

Do tego zamiennika korka w castoramie niestety nie dobierzesz.

ano posiadasz te wąsy, choć z nimi nie do końca dobrze jest, ponieważ poparzeni właściciel przyczepy wkręcił korek bez o ringu uszczelniającego a ja jak przed zimą chciałem spuścić wodę to niestety korek tego nie wytrzymał i się rozpadł i niestety musiałem go po kawałku wyciągnąć, Trochę to jest pogmatwane ponieważ przyczepę mam z 1989 roku a na piecyku jest oznaczenie Carver Cascade 2 i symbol MK II i rok produkcji jak się nie mylę 1984 , więc przed 1987 rokiem co by oznaczało że mam stary typ, sorki ze tak się rozwlekam z tym koreczkiem ale chciałbym mieć pewność co zamówić na ebayu żeby nie wydawać niepotrzebnie kasę na coś co se będę mógł wsadzić gdzieś jak mi nie spasuje w zamierzany otwór :) . Dzisiaj postaram się zrobić fotkę mojego piecyka żeby bardziej rozjaśnić o czym pisze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano posiadasz te wąsy, choć z nimi nie do końca dobrze jest, ponieważ poparzeni właściciel przyczepy wkręcił korek bez o ringu uszczelniającego a ja jak przed zimą chciałem spuścić wodę to niestety korek tego nie wytrzymał i się rozpadł i niestety musiałem go po kawałku wyciągnąć, Trochę to jest pogmatwane ponieważ przyczepę mam z 1989 roku a na piecyku jest oznaczenie Carver Cascade 2 i symbol MK II i rok produkcji jak się nie mylę 1984 , więc przed 1987 rokiem co by oznaczało że mam stary typ, sorki ze tak się rozwlekam z tym koreczkiem ale chciałbym mieć pewność co zamówić na ebayu żeby nie wydawać niepotrzebnie kasę na coś co se będę mógł wsadzić gdzieś jak mi nie spasuje w zamierzany otwór :) . Dzisiaj postaram się zrobić fotkę mojego piecyka żeby bardziej rozjaśnić o czym pisze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ano posiadasz te wąsy, choć z nimi nie do końca dobrze jest, ponieważ poparzeni właściciel przyczepy wkręcił korek bez o ringu uszczelniającego a ja jak przed zimą chciałem spuścić wodę to niestety korek tego nie wytrzymał i się rozpadł i niestety musiałem go po kawałku wyciągnąć, Trochę to jest pogmatwane ponieważ przyczepę mam z 1989 roku a na piecyku jest oznaczenie Carver Cascade 2 i symbol MK II i rok produkcji jak się nie mylę 1984 , więc przed 1987 rokiem co by oznaczało że mam stary typ, sorki ze tak się rozwlekam z tym koreczkiem ale chciałbym mieć pewność co zamówić na ebayu żeby nie wydawać niepotrzebnie kasę na coś co se będę mógł wsadzić gdzieś jak mi nie spasuje w zamierzany otwór :) . Dzisiaj postaram się zrobić fotkę mojego piecyka żeby bardziej rozjaśnić o czym pisze .

 

 

 

 

ano posiadasz te wąsy, choć z nimi nie do końca dobrze jest, ponieważ poparzeni właściciel przyczepy wkręcił korek bez o ringu uszczelniającego a ja jak przed zimą chciałem spuścić wodę to niestety korek tego nie wytrzymał i się rozpadł i niestety musiałem go po kawałku wyciągnąć, Trochę to jest pogmatwane ponieważ przyczepę mam z 1989 roku a na piecyku jest oznaczenie Carver Cascade 2 i symbol MK II i rok produkcji jak się nie mylę 1984 , więc przed 1987 rokiem co by oznaczało że mam stary typ, sorki ze tak się rozwlekam z tym koreczkiem ale chciałbym mieć pewność co zamówić na ebayu żeby nie wydawać niepotrzebnie kasę na coś co se będę mógł wsadzić gdzieś jak mi nie spasuje w zamierzany otwór :) . Dzisiaj postaram się zrobić fotkę mojego piecyka żeby bardziej rozjaśnić o czym pisze .

 

https://plus.google.com/u/0/photos/116183725578459439804/albums/5949395878801826577/5949395936159412850?pid=5949395936159412850&oid=116183725578459439804

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W linku dałem Ci ofertę zakupu obu korków na raz w konkurencyjnej cenie. Nie musisz robić  fotek  swojego. Kupujesz , a jak otrzymasz montujesz odpowiedni . Drugi co Ci pozostaje trzymaj , a nóż  zaraz ktoś będzie potrzebował więc sprzedaż .

Edytowane przez pasjonat (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W linku dałem Ci ofertę zakupu obu korków na raz w konkurencyjnej cenie. Nie musisz robić  fotek  swojego. Kupujesz , a jak otrzymasz montujesz odpowiedni . Drugi co Ci pozostaje trzymaj , a nóż  zaraz ktoś będzie potrzebował więc sprzedaż .

no niestety podana przez Ciebie aukcja dotyczy jedynie o ringów :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. 

Odświeżam lekko temat. 

 

Oczywiście tak jak wielu przede mną próba odkręcenia korka spustowego okazała się misją niemożliwą. 

Korek do wyrzucenia. Miło było trafić na ten wątek by przekonać się że sytuacja nie jest beznadziejna. 

 

Pojechałem do sklepu http://www.hansa-flex.com.pl/ celem kupienia rurki gazowej i trójnika do pieca i w drodze powrotnej chciałem wpaść do Castoramy celem kupienia wspomnianego we wcześniejszych wątkach korka. 

Tak z głupia franc spytałem w "hansie" czy mają taką zaślepkę. Okazało się, że mają, jest to stal ocynkowana i na imbus. 

Dla tych którzy nie chcą mieć mosiądzu na klucz 19, to jest to niezła alternatywa. 

Jest jeden minus - kosztuje 10zł, bo przewidziany jest na bardzo wysokie ciśnienie. 

 

Zatem gdyby co to szukajcie w sklepach z hydrauliką siłową. 

 

Pozdr

post-4927-0-34319500-1394889336_thumb.jpg

post-4927-0-20045100-1394889353_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.