Skocz do zawartości

Przyczepy namiotowe - The Australian Way of Camping


rybaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie użytkowników forum.

Jestem nowicjuszem na tym forum więc proszę o wyrozumiałość jeżeli popełnię jakiś "nietakt" w tym lub innym dziale.

 

Chciałem zaprosić Was do zapoznania się z naszą ofertą i wyrażenia swoich opinii o naszych produktach.

Wydaje się, że jesteśmy pierwszą firmą oferującą na polskim rynku przyczepy namiotowe w stylu australijskim.

 

W wielkim skrócie nasze produkty to po prostu namioty montowane na przyczepie.

Ubiegając uwagi - rzeczywiście cena jest wysoka, ale koszty produkcji w oparciu o namioty australijskiej firmy OZtrail niestety robią swoje.

 

527722_173352176128372_1280425642_n.jpg

 

Więcej informacji znajdziecie na stronie www.ecamping.pl

 

Pozdrawiam

Radek Rebicki

Edytowane przez rybaa (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamawiam w tym roku, dostaję w przyszłym i mam 3 % rabatu:)

dość drogo mi się wydaje - nie dla mnie.

ale chętnie posłucham opinii innych osób

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jaki jest target ... bo w teren to lepiej namiot dachowy, na kemping lepiej zwykla przyczepa (w tej cenie) lub namiot (tez trzeba rozkladac).

 

słuszna uwaga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jaki jest target ... bo w teren to lepiej namiot dachowy, na kemping lepiej zwykla przyczepa (w tej cenie) lub namiot (tez trzeba rozkladac).

 

target pewnie jest, jak na wszystko ;)

 

widziałem takie przyczepki np w Cro ...

plusem takiej przyczepki jest małe opory powietrza, jedziesz jak z bagażówką, a jednak domek na kółkach jest

trochę lepiej niż w namiocie, ale gorzej jak w tradycyjnej budce

 

kiedyś reklamowali je że można parkować pionowo w garażu obok auta :-]

 

oglądałem taką cepke kiedyś na targach w krk, w sumie dość ciekawe rozwiązanie